2013. március 25., hétfő

19.rész

*Annie szemszöge* Bementünk a házba.Zayn fölvitte Amyt a szobájába.Niall a konyhába rohant.Liam,Louis,Harry és én pedig leültünk a kanapéra. -Nagyon jó voltál-dicsért Harry és adott egy puszit a számra.A többiek is egyetértettek vele. -Köszönöm-pirultam el.Még sokáig beszélgettünk a koncertről.Csatlakozott hozzánk Niall is,aki épp patti kukit tömött a szájába.Hihetetlen mennyit tud enni.És még este is popit.Éjfél lehetett,mikor elmentünk aludni.Én Harry-vel aludtam,és ez most már mindig így lesz. *Másnap reggel:* Mikor lementünk Harry-vel már mindenki ott állt a pult mögött,és beszélgettek. -Jó reggelt!-köszöntünk. -Nektek is!-köszöntek vissza.Megcsináltam a reggeli kakaómat.Harry ott ült az asztalnál,odamentem hozzá,és mutogattam,hogy bele akarok ülni az ölébe.Először értetlenkedve nézett,de aztán leesett neki.Ráültem a bal lábára ő pedig a hátamat simogatta miközben én a kakaómat picit álmosan szürcsölgettem.Nem sokkal később hirtelen berontott Paul. -Helló mindenki!Csak jöttem szólni hogy ma délután 4-kor hivatalosak vagytok egy partira ami hajnalig fog tartani.Csípjétek ki magatokat.Megyek is,sietek,még ezer dolgom van.Na sziasztok!-mondta de olyan gyorsan elhadarta,hogy esélyünk sem volt közbeszólni vagy legalább köszönni. -Hát sziaa....ok...-mondta Louis csodálkozva miután Paul kiment. -Remek,még egy buli.Remélem lesznek ott jó csajok is-mondta Niall reménykedve. -Jó csajok mindig vannak.-állapította meg Liam.Ezen nem bírtunk nem röhögni.Mikor csend lett Amy elkezdte dúdolni az L.A. boys-t.Én is bekapcsolódtam. -Meddig éneklitek még ezt?-türelmetlenkedett Niall.Ez is rávall. -Még csak most kezdtük-nevetett Amy.Épp jött volna a refrén,mikor megszólalt a csengő.Louis nyitott ajtót és számára 2 tök idegen srác állt az ajtóban.Félfüllel hallottam,hogy engem és Amy-t keresik.Mit akarhatnak tőlünk?Bejöttek és mind a ketten teljesen lefagytunk.Ott állt előttünk Alex (Amy volt pasija)és Tom (a nem túl szép szál legény,aki rám van akaszkodva).Felidézték a gimis emlékeket.Én csak a földet bámultam.Hogy kerülhettek ide,Los Angelesbe?A fiúk is csak bámultak,ők nem is ismerték őket. -Mit kerestek ti itt?-kérdezte Amy csodálkozva. -Látni akartunk titeket-mondta Alex ravasz mosollyal.Láttam Zayn arcán,hogy nagyon ideges. -Ugyan minek?A múltat lezártuk,úgyhogy kifelé.Tudjátok merre van az ajtó.-mondtam elég udvariatlanul,de valahogy nem akartam velük beszélni,azok után amit műveletek.Azonban ők egy tapottat sem mozdultak. -Bocs hogy megzavarom ezt a kis beszélgetést,de kik vagytok ti?-kérdezte Harry és Zayn értetlenkedve,és a fiúkra néztek. -A nevem Alex.Én vagyok Amy ex barátja.-nézett Alex Amyre és Zaynre felváltva.Erre a mondatra Zayn falfehér lett -Nem is mondtad,hogy volt egy pasid előttem-kérte ki magának Zayn. -Azért mert nem akartam elmondani.És egyébként is ezt a kis történetet már rég lezártam,és szeretném minél hamarabb elfelejteni.-mondta Amy aggódó tekintettel Alexre nézve.1 perces néma csend tört ki.De a csöndet Tom zavarta meg. -Annie cica!Mizu?Ő a pasid?-kérdezte Harryre nézve-de szánalmas!-tette hozzá.Mire én tökre kiakadtam,felálltam és odamentem hozzá. -Jól vagyok,kössz a kérdést.Igen ő a pasim,akit nagyon szeretek.Bajod van vele?-ordítottam le a fejét.Miaz,hogy a pasimat kritizálja? -Mi ketten jobban összeillünk.-próbálkozott,és a nyomulása közben rácsapott a seggemre.Na erre Harry is felállt,és behúzott Tomnak egyet.Ő elesett,és ömlött a vér az orrából.Megérdemelte.Mindenki csak minket bámult,vagyis engem,hogy mindjárt elbőgöm magam. -Azt hiszitek,hogy olyan nagymenők vagytok?-jött nekünk Alex. -Mi nem hisszük,mi tudjuk-vágott vissza Zayn. -Najó!!!Fejezzétek be!Ti pedig tűnjetek innen!-nézett Amy szigorúan Alexékra.Végül is sikerült őket kiküldeni.Ahogy kiléptek az ajtón,Amy zokogva felrohant a szobájába.Zayn utána,de már késő volt,Amy magára zárta az ajtót.Csalódottan és értetlenül jött le Zayn a lépcsőn. -Mi lehet a baja?-kérdezte és leült a kanapéra.Én csak a földet bámultam. -Annie!Te biztos tudod mi történt Amy és Alex között.Amy neked mindent elmond,hiszen LB-k vagytok.-nézett rám kiskutyaszemekkel Zayn.De rám ez nem hat.....vagy mégis. -Hááttt...izé....tudom mi történt..-haboztam. -Akkor mond el!-kiabált rám Zayn mérgesen.Kicsit megijedtem tőle.Még nem láttam ilyennek. -Bocs...csak ideges vagyok-kért bocsánatot. -Semmi baj.Megértem.De nem mondhatom el-néztem rá aggódva,és majdnem elbőgtem magam. -De miért nem?-kérdezte. -Najóó!nem bírom tovább.Annyi,hogy Alex Amy volt pasija.Még gimiben jártak.Eleinte tök jól elvoltak meg minden,de aztán valami megváltozott.Alex nagyon durvává vált,és megverte Amy-t többször is.És szegénykém nem mert vele szakítani,mert velem zsarolta,hogy valami bajom esik.-mondtam. -De ugye nem bántott?-vágott a szavamba Harry aggódva. -Persze hogy nem.De aztán valahogy mégiscsak szakítottak.Amy el akarja felejteni ezt az egészet.Alex meg egy terrorista vadbarom állat.-folytattam a szomorú sztorit. -és foggalmam sincs hogy kerültek Los Angelesbe...-tettem hozzá. -És Tom?-kérdezte Liam. -Ő teljesen rám volt akaszkodva.Halálra idegesített.Azt terjesztgette,hogy a barátnője vagyok.Rajtam röhögött az egész suli,de aztán sikerült leállítanom.-mondtam.Egy jó darabig csend volt,aztán lejött Amy.Zayn odarohant hozzá,megcsókolta. -Miért nem mondtad el?-kérdezte. -Mert nem akartam hogy idegeskedj miatta.De már jól vagyok.-mondta Amy.Nyugtatgattuk még kicsit.És látszólag megnyugodott.12 óra volt.Éhesek voltunk,így bekaptunk valamit,aztán elmentünk készülődni,mert az nálunk sokáig tart.Az én szobámban készültünk Amy-vel. -Minden jól alakul,meglátod.És egy oltári nagyot fogunk bulizni.-mondtam mosolyogva.Persze akkor még nem sejtettem semmit. -Remélem.-mondta Amy.Valami 2 eszméletlen jó és dögös ruhát vettünk föl.Persze koktélruhát.Majdnem egy egész délutánig tartott a készülődés,de megérte.A srácok csak ámultak mikor megláttak minket.Ők is kicsípték magukat.Megjött a limó is kb fél 4-kor.Beszálltunk és fél óra múlva már a buli helyszínén voltunk.Mi heten voltunk a legnagyobb sztárok.A partiarcok.Rengetegen voltak.Fiatalabbak és idősebbek egyaránt.És üvöltött a zene ami nagyon bejött.És a kedvencem...volt karaokee is.Mi is énekeltünk.Én Bruno Mars:Grenade-t énekeltem.Nagyon jól éreztem magam.Aztán a 1D énekelt,szinte egész este.Rengeteget táncoltunk,ismerkedtünk emberekkel.Amy is jót bulizott.Kimentünk kicsit levegőzni. -Milyen a buli?-kérdeztem. -Nagyon-nagyon király.-mondta vidáman. -Ugye megmondtam?-válaszoltam nevetve.De a nevetés közepén hirtelen egy nagy ütést éreztem a fejemen,és hirtelen minden elsötétült.

2 megjegyzés: