2013. április 6., szombat

20.rész

*Amy szemszöge* Egy hideg helyen ébredtünk.Nem láttam semmit mert be volt kötve a szemem.Egy oszlopnak voltam kötözve.Elég szoros volt,dörzsölte a kezem.Hallottam egy ajtónyitódáshoz hasonló zajt. - Hahó! -szólaltam meg vékony,remegő hangon. - Amy hol vagy? -hallottam meg Annie remegő hangját mellettem. - Itt vagyok!Nyugodj meg semmi baj-mondtam de nem tudom hogy tudtam Ann-t nyugtatgatni,mikor én is elég ideges voltam. - Mi történt? Nagyon fáj a fejem! -hallotta,hogy Annie sír. - Ne sírj!Minden rendben lesz!-nyugtatgattam én is sírva.Lépteket hallottam és valaki levette rólam a kendőt.A hirtelen fénytől alig láttam valamit és a korábbi ütés miatt szédültem is egy kicsit.Mikor már rendesen tudtam látni kicsit körülnéztem,alig egy méterre tőlem ott volt az az ember akitől mindennél jobban félek és azt hittem,hogy nem látom már többet.De ott állt előttem arcán azzal a gúnyos mosollyal amit mindig is utáltam.Muszáj volt határozottan megszólalnom nehogy megérezze a félelmet a hangomban. - Alex,mi ez az egész? -kérdeztem.Eközben Tom bejött a "Szobába" és levette Annie-ről is a kendőt.Szegénykém még mindig sírt.Rám nézett én pedig megpróbáltam a tekintetemmel azt sugallni,hogy maradjon csendben,nyugodjon meg és minden rendben lesz.Látszólag megértette mivel egy apót bólintott. - Szóval?? -néztem vissza Alex-re. - Jaj cica nyugi.Mivel délután olyan csúnyán kidobtatok muszáj volt elhoznunk titeket. -lépett közben hozzám. - Nézd Alex! Szakítottunk és én már nem akarok tőled soha semmit! -mondtam kissé ingerülten. - Ó ne mondj ilyeneket...tudom hogy még mindig engem szeretsz.-jött még közelebb és kezdett el simogatni. - ÁÁÚÚÚ!! -jajdult fel Tom - Ez a szemét ribanc megharapott!-mutatott Annie-re. - Te ugye ilyet soha nem csinálnál? -kezdett el fogdosni Alex. - Nem..én inkább valami ilyesmit csinálnék - mondtam és egy hatalmasat rúgtam a legfájdalmasabb pontjába. - ÁÁúúú...te ringyó -mondta és adott egy hatalmas pofont aminek köszönhetően bevertem a fejem az oszlopba. - Nee!!! -sikított Ann. - Csönd legyen!-ütötte meg Tom.Nagyon fájt! Szerintem ki is vérzett a fejem. - Most ezt akartad? -jött megint nekem Alex. *Eközben a bulin.Zayn szemszöge:* A lányokat már egy ideje nem látta.Amúgy a buli oltári klassz.A lányok is felléptek.Látszólag ők is nagyon jól szórakoztak.De most hol vannak?Kezdtem kicsit ideges lenni.Megkerestem a srácokat és kimentem velük egy kis friss levegőt szívni.Már Harry is nagyon ideges volt Annie miatt. - Hol lehetnek?-kérdeztem aggódva. - Legutóbb fél órája láttam őket,azt mondták kijönnek egy kicsit levegőzni azóta nem is jöttek vissza. -mondta Niall. - Kérdezzük meg azokat ott hogy nem látták-e őket! -mondta Harry egy full részeg párra mutatva. - Azok full részegek!-röhögött Louis. - Egy próbát megér-mondta Liam.És mivel ő a legnormálisabb és a leghiggadtabb ember a bandában ezért ő ment oda az egymást faló full részeg párhoz. - Helló,ne haragudjatok csak egy pillanatra zavarnálak titeket -mondta Liam kedves hangon. - Szasz!!!Cica,társaságunk akadt -mondta a lánynak. - Hahaha!! lila a feje! De nyomi!-röhögött a lány.Nah jó ezek totál részegek. - Héj ti nem azok a nyomingerek vagytok a bandából?-röhögött a srác is.Itt felment bennem a pumpa. - Liam menj arréb!!!-löktem arrébb finoman Liam-et. - Na ide figyelj-ragadtam meg a srác gallérját-eltűnt a barátnőm úgyhogy a legutolsó dolog amit szeretnék,hogy a te szarságaidat hallgassam.Szóval vagy normálisan válaszolsz a kérdéseimre vagy kicsit másképp fogom kérdezni a dolgokat.-mondtam kissé ingerülten. -Jó jó nyugi van haver.-röhögött a csávó. -Hééé...-húzott vissza Louis.-nyugi majd én.-Louis kicsit tényleg nyugodtabban kezelte a dolgokat.Leadta a lányok személyleírását és elmondta hogy mi történt. -Jaaaa....-röhögtek össze-arra a két szőke csajra gondoltok.2 srác berakta őket egy kocsiba és elhajtottak.-mondta majd megint elkezdtek röhögni mert láttak egy "zöld macskát" (????). -Hogy mi??-mondta Harry elég idegesen. -Figyelj nem is biztos hogy igazat mondanak.Részegek.Gyertek inkább kérdezzünk meg még pár embert.-mondta Niall. *Eközben a raktárban.Amy szemszöge* Alex össze vissza ütött és rugdosott.De Tom sem kímélte Annie-t.Már nem bírtam.Nagyon fájt. -Alex kérlek ne!! -könyörögtem sírva. -Jaaa..hogy nem elég..kérsz még?-vette elő a bicskáját és belevágott a karomba és az arcomban. - Majd megtanulod hogy engem csak úgy nem üthetsz meg.Miközben ütött sikerült lazítanom a kötésen annyira ,hogy akár ki tudtam volna csúsztatnia kezem.Nem is gondolkodtam tovább,kibújtattam a kezem és ráugrottam Alex-re.Hát nem gondoltam át rendesen.Ő mintha számított volna rá,ledobott a földre elővett egy vasrudat és egy hatalmasat rávágott a kezemre és a bokámra. -ÁÁÁÁÁÁ!!!!-ordítottam a fájdalomtól. -Kussolj te kurva!-vett elő egy fegyvert. -Nee!!!-sikította Ann. - te is!-pofozta meg Tom. -Kötözd vissza az oszlophoz de vigyázz mert ez az őrült bármire képes.-Tom megfogott és vissza kötözött az oszlophoz.Nem tudtam ellenkezni mert még a karomat sem tudtam megmozdítani. -Nah jó...add ide a telefonod,kicsit elbeszélgetek a pasiddal-röhögött Alex és elvette a mobilomat. -Ó,meg is van.Ha meg meritek mondani hogy hol vagyunk...-mondta Alex. -De Alex! Nem is tudják hogy a Harmstreeten vagyunk.-értetlenkedett Tom. -Te idióta!Nem is tudták.-mondta ordítva Alex. -Bocs-mondta Tom. -Egy hangot se merjetek kiadni.Ha bármelyikőtök megszólal azt lelövöm!.-mondta idegesen,elővette a pisztolyt és ránk szegezte azt. -Zayn-t vagy Harry-t hívjam?-kérdezte gúnyos vigyorral az arcán. -Egyiket se!!-vágta rá Annie mire Tom odament és egy elég mély sebet ejtett a vállán.Szerintem volt olyan mély mint az enyém ami az arcomon van. -Hmm...akkor legyen Zayn-mondta Alex.Bepötyögte a nevet és a hívás elindult.Alex ki is hangosította. -Haló,Amy kicsim hol vagytok?Már mindenütt kerestünk titeket-szólt bele Zayn a telefonba. -De úgy látszik nem elég jól!-nevetett fel Alex. -Ki a franc vagy te?-kérdezte Zayn indulatosan. -Alex.- -Mi a franc?Mit csináltál te szemét?Azonnal mond meg hol vagytok!-ordított Zayn. -Hát azt nem fogod megtudni.-mondta Alex. Tudtam hogy nem szabad megszólalnom de egyszerűen nem bírtam tovább. -Zayn segíts kérlek!-ordítottam sírva. -Kuss te ribanc!-csapott rám Alex a vasrúddal. -ÁÁÁÚÚÚÚ!!-ordítottam a fájdalomtól. -Mit csináltál vele te állat?-ordította Zayn. -Én csak megtanítottam neki,hogy vigyázzon a szájára.-mondta Alex. -Ha megtalállak én...- -ÁÁÁ!!nem fogsz! Senki nem tudja hol vagyunk!-nevetett Alex. -Zayn Zayn! a Harmstreet-i raktárházban vagyunk!-ordította Annie. -Te ringyó!-ordította Alex és két lövést hallottam. -Nee!!!-ordítottam sírva. -Na húzzunk innen!-mondta Alex és már Tommal együtt le is léptek. -Mi még találkozunk.-nézett vissza gúnyos vigyorral az arcán Alex. -Te szemét!-zokogtam. Nem,nem lehet,hogy Annie halott.De hiszen itt fekszik mellettem,folyik a vére.A kezem is véres lett.Valahogy sikerült kioldoznom a kötelet.Odarohantam Annie-hez.Súlyos lövés volt a derekánál.Valószínűleg a második lövésnél Alex elvétette a célt.Hatalmas vértócsa volt Annie eszméletlen teste mellett.Annyira sírtam hogy már fájt.Már vagy 10 perce ültem ott és próbáltam elzárni a vérzést nehogy még többet veszítsen.Hangokat hallottam és egyszer csak kicsapódott az ajtó és a srácok bejöttek.Harry sírva rohant Annie-hez. -Nee!!!!Mi van vele??-zokogott Harry. -Az a szemét...-nem bírtam befejezni a mondatot.Előtört belőlem a sírás.Zayn odarohant hozzám,felsegített a földről és szorosan a karjaiba zárt.Nagyon fájt mindenem és alig kaptam levegőt.Egyszer csak minden elsötétült.Az utolsó dolog amire emlékszem,hogy Zayn a nevemet kiálltja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése