2013. május 12., vasárnap

23.rész

*Annie szemszöge*: Másnap reggel mikor kinyitottam a szemem,Harry még aludt.Nem akartam felkelteni ezért gondoltam lemegyek a konyhába.Előtte még gyorsan felöltöztem és felraktam egy alapsminket.Már mindenki a konyhában volt,beszélgettek. - Jó reggelt!!-köszöntem. -Szia!Harry-t hol hagytad??-érdeklődött Louis. -Még alszik.-mondtam mosolyogva.Ráharaptam az ajkamra és nekidőltem a falnak.Úgy megkívántam a Nutellát,gondoltam eszek kicsit.Odamentem a pulthoz,kivettem egy kanalat a fiókból de ekkor valaki megfogta a derekam. -Úgy utálok egyedül édredni.-súgta a fülembe Harry.Elmosolyodtam és megfordultam. -Bocsi,de olyan édesen aludtál.Nem volt szívem felébreszteni.-mondtam mosolyogva.Megcsókolt.A vállára hajtottam a fejem és mélyen beszívtam az illatát.Imádom.!! -Felmegyek,felöltözök.Mindjárt jövök jövök.-mondta és ezzel felrohant a lépcsőn. Fogtam a Nutellámat és leültem az asztalhoz a többiekhez. -Behozom az újságot.-mondta Liam és kiment az ajtón.Eközben Harry is lejött.Visszajött Liam és visszaült a helyére.Széthajtotta az újságot,én meg megláttam valami érdekes dolgot. -Hirdetés!!-kiáltottam és kikaptam Liam kezéből az újságot.A srácok értetlenkedve néztek rám. -"Néhány fiatalt keresünk,akik szívesen kipróbálnák a tanyasi élet fortélyait 2 napra.Jelentkezni lehet a www.tanyavilag/jelentkezz.com címen.Itt több részletet megtaláltok."-olvastam fel a hirdetést. -Ez de bullííí!!-mondtam vigyorogva. -Tényleg jól hangzik.-állapította meg Amy is mosolyogva. -Jelentkezhetnénk.-mondta Niall. -Jó ötlet!-mondtuk egyszerre.Gyorsan felrohantam a szobámba,bekapcsoltam a laptopomat és jelentkeztem a nevünkben.Elégedetten jöttem le a lépcsőn. -Ez nagyon jó.Már várom!-mondta Harry nevetve.Nem kellet sokat várni,délután válaszoltak az e-mailra ,mehetünk a tanyára!!! ÁÁÁ!!! De jó lesz!! Holnap reggel már kezdhetünk is.Gyorsan összepakoltunk és viszonylag korán eltettük magunkat holnapra,mert reggel 6-ra itt lesz értünk egy kocsi,ami elvisz minket a pusztára. *Másnap reggel*: -ÉBRESZTŐ!!!! -ordította Liam.Igen...ő a legfigyelmesebb köztük.Ha ő nem ébreszt fel,akkor mi elalszunk. -Mivan??Hány óra?-kérdeztem álmos hangon. -Fél 6....Mi??Már ennyi az idő??-mondta Harry.Gyorsan kiugrottunk az ágyból és felöltöztünk.A nappaliban vacakoltunk még.Pár dolgot elraktunk. -Ezt nem hiszem el.....kimehetünk kipróbálni a parasztéletet,és mi elalszunk!-mondta Niall felháborodva. -Tipikus!!!-mondtuk szinte egyszerre.Végül sikerült elkészülnünk 6 órára,beszálltunk egy kocsiba amit értünk küldtek. Már nagyon izgatottak voltunk.Az út hosszú volt,ez az egész hely távol van a civilizációtól.Valahol az Isten háta mögött.Kicsit furi volt először.Amerre nézek zöld fű,fák,állatok.Nem a megszokott. -Ezek hol veszik a ruháikat??Egy ruhaboltot sem látok erre.-mondta Amy.Ezen jót nevettünk.Mikor kiszálltunk a járműből,egy kedvesnek látszó,idősebb (olyan 50-es) házaspár fogadott minket.Bemutatkoztak és körbevezettek a tanyán.A hely tele volt állatokkal.Lovak,kutyák,macskák,kecskék,birkák,kacsák,tehenek,malacok.Harry azonnal összebarátkozott az egyik pulival.Konkrétan a kutya leteperte Harry-t és össze-vissza nyalogatta.Vicces volt.A mi szállónk ( ha lehet így nevezni) a tanya egyik sarkában volt egy kis halastó mellett.Egy kis faház volt ez..Van egy konyhája,fürdőszobája meg egy nagy hálója 7 ággyal.Tiszta nomád életmód. -Najó!Ismerkedjetek kicsit a hellyel.Vannak lovak felszerelve,tehát tudtok lovagolni is ha akartok.De csak óvatosan, vannak vadabbak is.Nekünk most el kell mennünk a piacra majd este jövünk-mondta a házaspár férfi tagja. -Jó!-mondtuk egyszerre. -Skacok én tuti megyek lovagolni.Ki tart velem?,-kérdeztem és az istálló felé vettem az irányt.Többiek is jöttek. -Jajjj...de cuki!!-kiáltottam mert megláttam egy nagyon édes kiskecskét.Nagyon szép,fehér,puha szőre volt. -Jajj!!Nemárr!!Hagyj békén!!-kiáltotta Niall a kiskecske anyjának.Szegénynek szétrágta a gatyája alját.Ezen jót nevettünk. -Hát Niall!Legalább mondhatod,hogy bejössz egy csajnak!-mondta nevetve Zayn. -Haha!Nagyon vicces!Szeretem ha a csajnak 2 lába van.-mondta Niall mosolyogva. Megláttam egy gyönyörű világosbarna lovat.Amy,Zayn,Niall és Louis is megragadtak egy egy lovat.Harry és Liam néztek minket.A karám nagyon nagy volt,elfértünk benne.Legutoljára olyan 12 évesen lovagoltam,de úgy látszik,nem sokat felejtettem.Ahogy a szél belefújt a hajamba....olyan jó érzés volt.Hirtelen átfutott előttünk egy nyúl amit egy kutya kergetett.Nagyon megijedtem,hát még a lovam.Felágaskodott.Én nem bírtam megkapaszkodni,és hátra estem,le a homokba.Egy picit felfordult velem a világ.A többiek is megijedtek. -Annie!!Jól vagy??-szaladt hozzám Harry ijedten. -Ahhan.Csak beütöttem a hátam meg a fejem.-mondtam.A fejem fájt eléggé.Harry felsegített.Kimentem a korláton kívülre.Harry átkarol és úgy néztük a többieket most már hármasban.Nagyon tetszik ez a hely.Olyan megnyugtato és csak mi heten vagyunk itt.Liam berohant a házba és kihozott egy focilabdát. -Ki jön focizni?-kérdezte és elkezdett rohanni a füves részhez. -Én!-ordították a fiúk szinte egyszerre.Zayn levette a pólóját aminek köszönhetően Amy elpirult és elmosolyodott.Felosztották,ki melyik csapatba tartozzon és elkezdték a játékot.Én és Amy leültünk a fűbe és néztük a meccset.Harry rúgott egy gólt.Büszke voltam rá.Niall pedig esett egy nagyot.Nem is ő lett volna ha ez nem történik meg.Nagyon béna.Mikor vége lett a meccsnek lementünk a tóhoz.Belerohantunk a vízbe nem törődve azzal,hogy milyen lucskosak leszünk.Fröcsköltük egymást,jól szórakoztunk.Harry jó erősen magához hízott és megcsókolt.Erre Louis lefröcskölt minket.Késő délután fejeztük be a pancsolást.Gyorsan megszárítkoztunk és felöltöztünk,és már otthon is volt a házaspár. -Milyen napotok volt?-kérdezték. -Nagyon jó.Lovagoltunk meg fociztunk meg fürödtünk a tóban.-válaszolt Zayn.Ők csak mosolyogtak. -Jól van gyerekek.Olyan fél óra és kész a vacsora.-jelentette ki a házaspár női tagja és elmentek a házukba.Mi is bementünk a sajátunkba.Fél óra múlva már a vacsoránál ültünk a kertben.Sokat beszélgettük,ismerkedtünk kicsit.Nagyon jó fejek és kedvesek.Mondták,hogy holnap lesz egy egész napos falusi mulatság a közelben lévő faluban.Mi is ki fogunk menni és jót szórakozunk majd.Vacsora után elmentünk aludni és már nagyon vártuk a következő napot. *Másnap reggel:* Korán keltünk,gyorsan felöltöztünk és megreggeliztünk.Már alig vártuk,hogy kimenjünk a faluba.Persze előtte még összepakoltunk hiszem ma este indulunk vissza Londonba. -Na?Fiatalok?Indulhatunk?!-kérdezték és beültek a kocsiba. -Igen!-ordítottuk és mi is beszálltunk a járműbe.Nem volt olyan messze a falu,viszonylag hamar odaértünk.Rengetegen voltak.Gyerekek,felnőttek,idősek is.Gyorsan elvegyültünk a tömegben és elindultunk nézelődni.A kicsiknek lehetett lovagolni,volt ugrálóvár,dodzsem (mi is beültünk) Egész nap együtt voltunk és jót buliztunk.Este meggyújtottak egy nagy farakást. -Tábortűz!-kiáltottam lelkesen és odarohantam leülni egy tuskóra.Harry utánam jött a többiek viszont szétszéledtek. -Harry már olyan rég óta meg akartam kérdezni,hogy a nyárnak hamarosan vége....és utána hogy lesz tovább??Mármint mi lesz a kapcsolatunkkal?-néztem rá szomorúan.Harry nem válaszolt,csak gondolkozott. -Én nem akarlak elveszíteni.Szeretlek nagyon.És a srácokat is imádom.Mintha a bátyáim lennének.És mi....szakítunk mert nekem el kell mennem???-mondtam ki félve a "szakítunk" szót.De nem akartam hogy vége legyen. -Nem!Nem fogunk szakítani!Én is szeretlek! még van idő a nyárból Majd kitalálunk valamit.Megoldjuk ne aggódj!-húzott magához Harry.Később a többiek is csatlakoztak hozzánk.Beszélgettünk,énekelgettünk. -Gyerekek!Indulnunk kell!Gyertek!-szólt valaki.A házaspár volt az.Szomorúan,de beültünk a kocsiba és visszaindultunk Londonba.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Megérkezett a kritika az oldalra. A kritikát építőjellegűnek szántam:
    http://westyke.blogspot.ro/2013/06/kritika-26-crazy-dreamworld.html

    VálaszTörlés