2013. május 6., hétfő

22.rész

*Amy szemszöge*: Már nagyon vártam a hétvégét Ann-nel.Mondjuk azért kicsit hiányozni fog Zayn,de ne fojtsuk meg egymást alapon jót tesz ez a hétvége.Még elköszöntünk a srácoktól,Zayn kapott egy 2 napig nem látlak csókot aztán már indultunk is wellnessezni.Megbeszéltük Annie-ve,hogy elmegyünk egy Londonhoz közeli városba,Leeds-be.Hallottunk egy nagyon híres 5csillagos szállodáról úgyhogy alig vártuk,hogy odaérjünk.Taxival mentünk de hamar oda is értünk.A szoba eszméletlenül klassz volt!Persze egy szobát kértünk.Gyorsan lepakoltunk és gondoltuk lemegyünk a medencéhez.Felvettem egy klassz fekete fürdőruhát.Annie egy türkizkék színűt vett fel.Lepakoltunk egy napágy mellé. -Amy?- -Mond!- -Ugy észrevetted,hogy az a két srác,mióta lejöttünk minket bámul?-kérdezte Annie. -Jah,persze-válaszoltam. -És nem zavar?- -Nem! Amíg nem jönnek addig hagy bámuljanak!- -Igaz!-nevetett fel Ann. -Megyünk úszni?-kérdezte. -Majd inkább később-mondtam -Oké,addig hozok valamit inni.- -ÚÚÚÚÚ!!! Nekem hozz kólát léccíí! -kértem. -Oké! -mondta nevetve. Tovább napoztam Ann-re várva,mikor valami vagy valaki el nem takarta a napot. -Hé!Menj már arréb!-szóltam kicsit udvariatlanul. -ÚÚ! Egy ilyen szép lánynak nem kéne makacskodnia-szólt egy idegen fiú hang. Felültem,levettem a napszemüvegemet,hogy megnézzem ki az.Az a srác volt aki bámult minket.A másik Annie után ment.Sóhajtottam egy nagyot mielőtt megszólaltam. -Nézd! Nem vagyok makacs,csak szimplán annyit kértem,hogy állj arréb.Olyan nagy kérés ez?-mondtam. -Neked bármit édes!-és ezzel kicsit arrébb állt. -Van barátom!-dobtam be az aduászt ami általában hatni szokott.Hát így is volt. -Oh...izé bocs...nem tudtam.-kezdett magyarázkodni.Felálltam és lesöpörtem magamról a homokot. -Nem gáz!Egyébként Amy-nek hívnak!-nyújtottam a kezem. -Tyler!-mutatkozott be a srác. -Ide valósi vagy?-kérdeztem. -Igen.Itt lakom a haverommal a közelben. -Ó,a haverod a barátnőmet akarja felszedni,mert ő is foglalt?!-mondtam nevetve. -Hát ja,ezt megszívta!-nevetett.Eközben visszajött Annie és a másik srác. -Tessék!-nyújtotta át a kólámat. -Köszí!Ő itt Tyler- mutattam be. -Helló! Annie vagyok!-mutatkozott be Ann. -Ő itt Matt!- mondta Ann a másik srácra nézve. -Szia! Amy!-mutatkoztam be neki is. -Hány évesek vagytok?-kérdezte Matt. -19-mondtuk egyszerre Annie-vel. -És ti?-kérdeztük. -Mi is!-mosolyogtak.Egész nap elvoltunk a srácokkal.Nagyon jó fejek.És már nem nyomultak.Sőt,megismertek este 2 csajt,úgyhogy mi le is léptünk.Ann-nel rendeltünk vacsit aztán lefeküdtünk aludni. Másnap reggel megreggeliztünk és gondoltuk utána elmegyünk egy szépségszalonba.Irtó klassz ez a hely.Megcsináltattuk a hajunkat,körmünket.Nagyon jó volt.Ezek után délbe összepakoltunk,lementünk és kijelentkeztünk a hotelból.Gondoltuk,hogy még elmegyünk vásárolni is.A vásárlást már Londonban terveztük mert ott vannak a legjobb boltok.Először cipőboltba mentünk.Vettem egy tornacsukát meg egy balettcipőt.Annie pedig egy magassarkút és balettcipőt.De persze rengeteg ruhaüzletbe bementünk.Az egyik üzletben megláttuk egy univerzumos gatyát.Mindketten azonnal beleszerettünk és rögtön meg is vettük.Pár óra alatt bejártunk egy csomó boltot. A pláza egyik részén hatalmas tömeg gyűlt,gondoltuk megnézzük mi az.Azt hittem elájulok mikor megláttam Ian Somerhalder-t!Úristenn!El is felejtettem.Régebben amikor megadtam neki a számom,rajta volt az e-mailem is.Múlhéten írt,hogy jön Londonba és hogy össze is futhatnánk.Azóta rengeteget dumáltunk. -Úristen,Ian!-rohantam oda és öleltem meg. -Picci lány,szia!-ölelt vissza. -Ó,ugye emlékszel még a barátnőmre?-kérdeztem Ann-re mutatva. -Persze,hogy is felejthetnék el egy ilyen gyönyörű arcot-mondta Ian. -Jajj,köszönöm!-mondta Ann elpirulva. -Na,megiszunk valamit?-kérdezte mosolyogva. -Persze!-mondtuk egyszerre. Nem törődve a paparazzikkal belekaroltam és úgy mentünk át egy közeli kávézóba.Nagyon jó barátok lettünk Ian-nal.Rengeteget beszéltünk telefonon,webcameráztunk twitteren úgyhogy egy csomót dumáltunk.Leültünk a kávézóba és rengeteget beszélgettünk.Néha Ann is webezett velem Iannal úgyhogy ők is nagyon jóban voltak.Beszélgettünk Zaynről,Harry-ről (persze ő is tudja hogy együtt vagyunk).Esett szó arról is ,hogy Ninával milyen jó a kapcsolatuk és hogy őrülten szeretik egymást.És persze rengeteget nevettünk.Mondta,hogy nemsokára indul a gépe és ha van kedvünk elkísérhetjük a reptérre.Persze rögtön igent mondtunk.A reptér tele volt paparazzikkal ezért nem sokat tudtunk beszélni.Elbúcsúzásnál jó hosszasan megöleltük egymást és adtam neki egy puszit.Persze vagy száz kamera lefotózta de nem nagyon érdekelt.Ő az egyik barátom,nem fogok vele másképp viselkedni azért mert tele vagyunk újságírókkal.Csak nem fújják fel....Késő este értünk haza.Már eléggé elfáradtunk és Zayn is nagyon hiányzott.Senki nem volt a nappaliban.Gondoltuk a szobájukban vannak.Annie rögtön bement Harry-hez.Én előbb Niall-hez mentem.Hoztam neki kaját.Nagyon örült neki.Már majdnem megfulladtam mire elengedett.Sietve rohantam fel a lépcsőn Zayn-hez.Csöndben benyitottam hozzá.Épp az ágyon ült háttal az ajtónak.Zenét hallgatott és énekelgetett.A hangjától mindig jó kedvem lesz.Csendben odamentem hozzá,hátulról átöleltem.Picit megijedt de amikor megfordult elmosolyodott és jó hosszasan megcsókolt. -Hiányoztál!-ölelt át szorosan. -Te is nekem!-pusziltam meg. -Álmos vagyok!-mondtam mosolyogva. -Aludjunk-puszilt meg.Gyorsan lezuhanyoztunk,átöltöztünk és le is feküdtünk aludni.Másnap reggel elég későn keltünk fel.A többiek már rég lent voltak és előkészítették a reggelit. -Jó reggelt!-köszöntünk Zayn-nel. -ÚÚÚ!! Péksüti!-csillant fel a szemem. -Niall hozta-mondta Liam. -És ő hol van?-kérdeztem. -Kiment a napilapért!- -Jah,oké- Leültünk kajálni.Niall belépett.Nem tetszett Niall arca.Mintha el akarná rejteni előlünk az újságot. -Niall,mit csinálsz?Add már ide az újságot!-mondta Zayn. -Áááá..nem.Semmi fontos nincs benne.-habozott Niall. -Nem baj,én szeretném elolvasni-mondta értetlenkedve Zayn. -De...-kezdte volna Niall de Harry felállt,kivette a kezéből és leült vissza.Elolvasta a címlapot,ő is lesápadt. -Mi van,Harry?-kérdezte Zayn. -Semmi,semmi.Niall-nak igaza van,nincs benne semmi érdekes- -N jó!Most már tudni akarom,hogy mi van benne!-mondta idegesen Zayn.Felállt és kikapta Harry kezéből az újságot.Elkezdte olvasni a cikket.Szemében düht és csalódottságot láttam. -Zayn,minden rendben?-kérdeztem félve. -Hát nem tudom,mond meg te!-elkezdte felolvasni az újságot: -"Az újdonsült popsztárt,Amy Burn-t a hetekben láthattuk a One Direction sármos tagjával,Zayn Malikkal.A két fiatal a nyár eleje boldog párkapcsolatban él.Ám a napokban lencse végre kapták,ahogy Amy karöltve megy át egy közeli kávézóba Ian Somerhalderrel.Szemtanúk szerint a kávézóban nevetgéltek és sokat beszélgettek.A helyszínen volt Amy legjobb barátnője,Annie Scott is.Szerintünk csak figyelemelterelés céljából volt ott,hogy a külvilág ne vegye ezt az édes kis találkát randinak.Háát lebuktak.Ejnye Amy,egyszerre két vasat tart a tűzben!!!"-fejezte be az olvasást.Csend jött a szobára.Mindenki a hallott dolgokat emésztette.A szemembe könny szökött.nem hiszem el,hogy ennyire kifigurázták ezt az egészet. -Zayn....én..-kezdtem bele a magyarázkodásba. -Nem érdekel a magyarázatod!Nem tudom elhinni hogy ezt tetted velem!Én tényleg szerettelek!Hogy tudtam bedőlni neked,hogy tényleg szeretsz?!!Felejts el! Gyűlöllek!-tört ki sírva Zayn. -Nem hiszem el,hogy ezt mondtad!-mondtam a sírástól halk hangon. Zokogtam.De nem akartam,hogy így lássanak.Felkaptam egy kabátot és a bejárati ajtó felé mentem.Kimentem rajta,nagy hanggal becsapva azt.És csak futottam végig az utcákon a parkba egy közeli tóparthoz érve.Hála Istennek nagyon mesze voltam a többiektől.Ezt a helyet csak Zayn és én ismerjük.Régebben sokat jártunk ide.Leültem a tópartra.Jól esett az egyedüllét.csak én és a zűrzavaros gondolataim. *Zayn szemszöge*: Elment.Én se tudtam mást csinálni,felrohantam a szobámba és becsaptam magam mögött az ajtót.Nem sírhatok.Nem lehet.Kínomban egy hatalmasat rúgtam a szekrénybe.Elég hangosra sikerült.Egyedül akartam lenni,de valaki kopogott. -Hagyjatok!-ordítottam. -Annie vagyok!Beszélni szeretnék veled!-hallottam Annie hangját. -Nem érdekel!- -Márpedig meg fogsz hallgatni!-rontott be a szobába. -Mondtam hogy nem érdekel!- -Még te vagy felháborodva,esélyt sem adtál neki,hogy elmondja az igazat!?-mondta Annie szinte kiabálva. -Az igazat?Tudom mi az igazság!- -Nem,nem tudod.Hallgass végig.Elmondom az elejétől a végéig! Szóval.....-kezdett bele Annie. *Amy szemszöge*: Egész nap itt a tónál voltam,és gondolkoztam nagyon sokat.Szeretem Zayn-t.Nem akarom őt elveszíteni.Remélem meghallgat és el tudom neki mondani az igazat.Lehet vissza kellene mennem.Mondjuk,kinek hiányoznék,hiszen Zayn utál. -Amy,itt vagy?-hallottam egy hangot.Nagyon megijedtem,de amikor a fák közül előbukkant Zayn arca,megnyugodtam. -Igen!-válaszoltam a földet bámulva.Megpróbálhattam volna rendbehozni magam,de minek?Úgy is tudtam,hogy festhetek.Kócos haj,vörösre kisírt szemek,egy farmerkabát és a pizsim.De úgy látszik ez Zayn-t nem zavarta. -Zayn..én..-kezdtem volna bele a magyarázkodásba de ő odajött és megcsókolt.Homlokát a homlokomnak támasztotta és mélyen a szemembe nézett. -Sajnálom!Sajnálom ezt az egészet.Hogy így elmentél,hogy nem hallgattalak végig,hogy nem jöttem rögtön utánad.Tudom,hogy mi történt.Annie mindent elmondott.Sajnálom!-mondta Zayn. -Én is!-mondtam és megcsókoltam. -Menjünk haza.A többiek már nagyon aggódnak értde!- Lassan hazasétáltunk. A többiek már vártak minket.Mosolyogva nézték,hogy végre minden rendben.Annie-t hosszasan megöleltem.Tudta,hogy miért kapta.A nap további a srácokkal töltöttem.Rendeltünk kaját,filmet néztünk és rengeteget nevettünk.Már mindenki elég fáradt volt,úgyhogy korán elmentünk aludni.Olyan jó volt Zayn mellet aludni!Mindennél jobban szeretem őt.De egyvalamire rájöttem.....arra,hogy a nyár vége vészesen közeleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése