2013. február 1., péntek

15.rész

A következő rész 1-2 komi utáán jön!!!!! *Annie szemszöge* Reggel 8 körül ébredtem,ami ritka mert én általában későn kelek.Felöltöztem.Átnéztem Amy-hez.Ő még aludt,ezért gondoltam kap egy jó kis ébresztőt.Szóval egy jó nagy levegőt vettem és elkiáltottam magam,hogy: -Szendvics!!!!!!-és ráugrottam.Szegénykém úgy megijedt,hogy sikítva leesett az ágyról. -Jó reggelt!-mpndtam neki. -hát...nem mondhatnám hogy olyan jó!!!.....de szia!!-mondta gúnyosan. -Hogy hogy nem te keltél hamarabb???Általában mindig te ébresztesz.-kérdeztem. -Hát este...más dolgom volt.-mondta titokzatosan. -Mi??Mi???Mi??Mond el!!!!-kértem cukin. -Háát..tegnap tudod telihold volt és ilyenkor általában nem tudok aludni!Ezért kimentem a teraszra levegőzni!És hát......-kezdett bele a mesélésbe én pedig tátott szájjal hallgattam amit mond. -Így jöttem össze Zayn-nel!-mondta befejezve a storyt.Annyira boldog volt!Miközben mesélt többször is elpirult és csillogott a szeme mint egy kisgyereknek az édességboltban. -ÚÚÚÚÚRIIIIISSTTENNNN!!!!!!...Nagyon örülök!!!!!-Ugrottam a nyakába.Ránéztünk az órára és már 11 óra volt.Elbeszélgettük az időt.De igazából mindegy mert a fiúk úgy is későn kelnek fel.Lementünk a konyhába,és a fiúk mát ott voltak.Harry odarohant hozzám,és felkapott,meg megcsókolt,és ezt mondta: -Hiányoztál pici lány!!!-mondta mosolyogva -Nekem is!!!-mondtam mosolyogva.Amy pedig rögtön odarohant Zayn-hez,és a nyakába ugorva megcsókolta.Mindenki nagyot nézett.Ő és Zayn???? Az meg hogy???....néztek össze. -Na végre!!Azt hittem már soha nem jöttök össze!-szólalt meg Liam. -Már én is vártam-mondta Zayn,és újra megcsókolta Amy-t. -Ma mit csináljunk??-kérdezte Niall. -Városnézés!!!-kiabáltuk agyszerre Amy-vel. -Oké-mondta Harry.Felment mindenki a szobájába készülődni,és 15 perccel később már kocsiban ültünk.Először a Big ben-hez mentünk.Egy csomó rajongó velünk is fényképezkedett.Nem értettük miért,de később kiderült hogy Harry és Zayn feltöltötték a videónkat a netre,és kirakták Twitterre.Tehát miután kicsodálkoztuk magunkat,rájöttünk, hogy éhesek vagyunk.Ezért elmentünk egy helyi bódéhoz és vettünk egy csomó hot-dogot hamburgert kólát meg mindent.Vagy egy vagyont fizettek Harry-ék de megérte mert a kaja isteni volt.A következő állomás a Tower-híd volt!Mindig is el akartam oda menni.Nagyon szép hely. -Most menjünk a London Eye-hoz!!!-mondta lelkesen Amy. -Jóóóóó......menjünk-mondtam én is lelkesen. Amy és az én kérésemre felszálltunk a London Eye-ra.Csak mi voltunk a fülkében,és ez nagyon romantikus volt. -Hogy tetszik?-kérdezte Harry. -Nagyon-válaszoltam.Amy Zayn-nel volt elfoglalva.Olyan cukik együtt.Ekkor csörgött Harry mobilja.A csengőhangja az a szám volt amit én énekeltem a videóban.Milyen kis cuki!!! -Háló????-szólt bele. -Aha,jó,köszönöm,viszhall!-mondta. -Ki volt az??-kérdeztem. -Majd otthon elmondom-mondta.Hazaértünk.Mivel már otthon voltunk: -Gyerekek,csomagoljatok,mert holnap megyünk Los Angeles-be-mondta Harry boldogan.Én erre a nyakába ugrottam és megcsókoltam.

3 megjegyzés: