2013. február 1., péntek

14.rész

*Amy szemszöge* Reggel fél 10-kor keltem fel.Ann még aludt.Lementem a konyhába valami fejfájás csillapítót keresni.Az asztalon egy kis levélke volt a nevünkkel.Felvettem és ez állt benne:
Jó reggelt lányok! Paul-lal interjúra és fotózásra mentünk.Majd csak délután 6-fele érünk haza.Addig is érezzétek jól magatokat!!
Letettem vissza a levelet és vettem be egy fejfájás csillapítót.Lépteket hallottam és megláttam Ann-t. -Jó reggelt!-puszilt meg. -Neked is!A fiúk üzeni, hogy interjúra mentek ezért csak későn jönnek haza. -Ó,oké!-mondta egy kicsit csalódottan. -Napozhatnánk és medencézhetnénk!?-ajánlottam fel mosolyogva. -Okéé!-vidult fel rögtön. Felmentünk és átöltöztünk bikinibe!Mázlink volt mert a teraszon volt két párnázott napágy.Ez a terasz van akkora, mint a nappali.Ami szintén óriási.Kifeküdtünk és élveztük ahogy a bőrünk megtelítődik D-vitaminnal.Már egy fél órája feküdtünk, mikor füttyögésre lettünk figyelmesek.Ez nem olyan "fütyülök mert jó kedvem van" fajta volt.Ez inkább olyan "jé, dögös csajok bikiniben" fajta volt.Odamentünk a fenti terasz korlátjához, lenéztünk de nem láttunk senkit.Megint meghallottuk de most már tudtuk, hogy honnan jön.A hang forrása a szomszéd ház teraszáról jött.Mosolyogva összenéztük Annie-vel és integettünk a szomszéd teraszról fütyörésző 2 srácnak.Intettek nekünk, és megprobálták elmutogatni, hogy menjünk át.Hát gondoltuk miért ne?!Úgy is egész nap itthon leszünk.Sietve átszaladtunk hozzájuk, persze előtte még húztunk fel magunkra egy ruhát.Beengedtek a kapun és a hátsó kertbe invitáltak minket ahol egy pléd volt terítve a fűre. -Sziasztok!-köszöntünk mosolyogva. -Helló, örülünk, hogy átjöttetek.A nevem Dave Carter!-mutatkozott be az egyik srác. -A nevem Amy Burn!-mondtam mosolyogva és megráztam a kezét. -Az én nevem Zack Carter.-mondta a másik srác. -Annie Scott!-mondta Ann. Leültünk a plédre és beszélgettünk!Megkértek minket, hogy meséljünk magunkról.Aztán ők magukról. -Akkor 2 petéjű ikrek vagytok? -Aha!-mondta Dave. -És ti mióta laktok itt?-kérdezte Zack. Tegnap jöttünk a fiúkhoz.Egész nyáron itt leszünk!-mondtam mosolyogva. -Bírjátok őket?-kérdezte Ann. -Aha, jó arcok!-mondta Dave. Egész délután a srácokkal voltunk!Nagyon őrültek és viccesek!Egy csomó mindenben hasonlítanak ránk.Már 6 óra elmúlt és gondoltuk, hogy már a fiúk otthon vannak.Elbúcsúztunk Dave-éktől és megígértük nekik, hogy legközelebb elmegyünk valahova.Már kint elég sötét volt ezért siettünk mert mindketten eléggé parázunk a sötétben. Bementünk az ajtón és láttuk, hogy a fiúk a kanapén fekszenek és tévét nézne. -Helló!-köszöntünk Amy-vel. -Sziasztok!-hangzott a válasz. -Merre voltatok?-kérdezte Loui. -Ja, csak a szomszéd srácoknál.Nagyon jó fejek!-mondtam mosolyogva. -Hiányoztam??-szaladt oda Ann Harry-hez. -Nagyon!-mondta nevetve Harry majd magához húzta és megcsókolta. Mosolyogva néztem őket, majd összetalálkozott a tekintetem Zayn-ével.Rögtön elkaptam a fejem.Féltem, hogy beleveszek abba a gyönyörű szempárba.Később a srácokkal megnéztünk egy filmet, aztán láttuk, hogy mennyi az idő.Már késő volt, ezért elköszöntünk a többiektől és felmentünk aludni.Ma már külön aludtunk.Gyorsan lefürödtem és felhívtam Jake-et.Anyáékkal is beszéltem volna de ők még mindig Barbara nénikémnél voltak.Letettem a telefont majd befeküdtem az ágyba.Egyszerűen nem bírtam elaludni!Már hajnali egy volt és még mindig semmi.Felkeltem és kinéztem az ablakon.Telihold volt.Hát persze!Totál elfelejtettem!Teliholdkor sosem tudok aludni.Gondoltam kimegyek egy kicsit a friss levegőre hátha attól elálmosodok.Igyekeztem csendben lemenni és halkan becsukni a bejárati ajtót.Többé kevésbé sikerült is.Kiültem a hintaágyra, magamra terítettem a takaró és néztem az eget.Nem fáztam mivel jó nyárias idő volt.Kinyitódott a bejárati ajtó és valaki leült mellém.Ránéztem az illetőre és Zayn álmos fejével találtam szembe magam.Még így is olyan édes! -Miért nem alszol?-kérdezte elképesztően szép mosollyal az arcán. -Telihold van.Ilyenkor nem tudok aludni.-mondtam az égre mutatva. Pár percig csendben ültünk egymás mellett.Gondoltam megtöröm ezt a csendet. -Gondolkodtál már azon, hogy mi lett volna ha nem jutsz tovább az X Factor-ban? -Persze, nagyon sokszor!De nagyon örülök, hogy így alakult.Ha nem jutok tovább akkor nem csinálhatnám azt amit szeretek.Nem csinálhatnám azt amit szeretek.Nem találkozhattam volna ezzel a 4 majommal.Nem találkoztam volna Annie-vel és...-szólalt meg egy kis idő után- veled se találkozhattam volna!-nézett mélyen a szemembe.Abban a pillanatban azt éreztem mintha egy millió pillangó repdesne a gyomromban.Elmosolyodtam és éreztem, hogy az arcunk vészjóslóan közelít egymáshoz.Magához húzott és az ajkaink összetapadtak.Nem akartam, hogy ez a pillanat véget érjen.Annyira jó volt.És rájöttem, hogy kimondhatatlanul beleszerettem.Mikor az elváltunk egymástól támadt egy ötletem. -Elmegyünk sétálni?-kérdeztem egy hatalmas vigyorral az arcomon. -Oké, de húzz fel valamit, nem akarom, hogy ,megfázz. Beszaladtam és magamra kaptam a bordó kardigánomat.Mikor kiértünk a megfogta kezem, és úgy elindultunk sétálni.Sétálás közben sokszor néztem az összekulcsolt kezünkre!Nem tudtam elhinni, hogy ez velem történik meg.Séta közben rengeteget beszélgettünk.Csak úgy minden féléről.Mikor már eleget sétáltunk, gondoltuk, hogy ideje hazamenni.Már a kapunál voltunk mikor maga felé fordított. -Figyelj, nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de én amit mondtam és a csókot is komolyan gondoltam.-mondta a szembe nézve. -Én is!-mondtam mosolyogva. -Akkor jó,mert rájöttem ,hogy teljesen belédzúgtam.És szeretném megkérdezni hivatalosan, hogy lennél- e a barátnőm? -Igen!-mondtam mosolyogva és megcsókoltam. Bementünk a házba, adott egy jó éjt puszit, majd elment aludni!Én is felszaladtam a szobába!Ránéztem az órára és már hajnali fél négy volt.Most már gondoltam ideje aludni.Bedőltem az ágyba és többször felidéztem amit Zayn mondott nekem, és mosolyogva aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése