2013. február 16., szombat

17.rész

Bocsi,hogy ilyen későn hoztam az újabb részt,cserébe hosszú lett: *Annie szemszöge* Amy-ék aludtak.Liam,Louis és Niall pedig a Másnaposok 2-t nézték.Én azon gondolkoztam,hogy minden egyes nyár olyan hamar eltelik.Ahogyan ez is.Tudom csak most kezdődött,de hamar el fog telni.És én nem akarom elveszíteni Liamet,Zaynt,Niallt és Louist......de legfőképpen Harry-t nem.Úgy megszerettem mindenkit. -Nem akarlak elveszíteni Harry- mondtam neki aggodó tekntettel. -Én sem Annie.Úgy érzem benned megtaláltam azt a lányt akit kerestem.- válaszolta.Olyan lágy és finom hangja volt,hogy én elsírtam magam. -Ne sírj!- nyugtatott,és letörölte a könnyeimet. -Olyan hamar vége lesz mindennek - mondtam szipogva.Ekkor megszólalt a telefonom.Üzenetet kaptam.Zack-től jött.Ez állt benne: Szia bébi! Mi újság??Milyen az út?? Máris hiányzol.Pedig csak most mentetek el egy pár órája.Csináljatok majd sok-sok képet.De olyat is amiben bikiniben vagy.Írj vissza!! Puszi:Zack. Én ezen elröhögtem magam.Bébinek szólított???Most komolyan???De láttam,Harry-t nagyon is izgatja a dolog. -Baj,hogy írt egy üzit??-kérdeztem. -Nem az a baj.Hanem,hogy bébinek szólított meg,hogy máris hiányzol neki meg,hogy akar egy képet rólad amiben bikiniben vagy-válaszolta mérgesen. -Jajjj Istenem,ő csak viccből mondta.Tudom.És azt is tudja,hogy együtt vagyunk-próbáltam megnyugtatni.Remélem nem hiszi azt,hogy nekem tetszik Zack.Én csakis Harry-t szeretem <3. -És ha direkt szét akar minket választani???-kérdezte aggódóan. -Jajj DEHOGY ISS!!!!!Harry én csak téged szeretlek.Zack tök jó fej meg minden,de én csak úgy tekintek rá mint egy haverra és mint egy szomszédra.Hidd el,hogy csak téged szeretlek.-mondtam és ezzel megcsókoltam. -Elhiszed?-kérdeztem. -El...-válaszolta nevetve.Odajött hozzánk Niall,és megkínált a csipzséből. -Kértek?-kérdezte udvariasan. -Nem köszi-mondtuk egyszerre. -Miről dumáltok??-kérdezte. -Ahhmmm..semmiről-vágtam rá. -Akkor mi volt az a csók az előbb??-kuncogott. -Nem csókolhatom meg a pasim?-kérdeztem nevetve. -Tőlem aztán akkor amikor akarod,és annyiszor ahányszor csak akarod-mondta szintén nevetve miközben felállt és visszament.Egy órával később leszállt a repcsink. -Huhúúúú!!Itt vagyunk!!-ordítozta Liam,Louis és Niall miközben minket fellökve rohantak le.Itt is sok rajongó jött oda hozzánk és kért autogramot. -Úgy imádok híresnek lenni-állapította meg Louis,amint egy kislánynak dedikált.Beszálltunk limuzinba amit értünk küldtek.Kb. fél óra múlva már a házunknál voltunk.Valami óriási és gyönyörű luxusvilla volt,ami a tengerpartra nézett. -WWÁÁÁÁÓÓÓÓÓ!!-mondtuk egyszerre tátott szájjal Amyvel.Bementünk a házba.Niall természetesen a konyhába rohant először.Zayn felment az emeletre.Amy,Harry,Liam,Louis és én a nappaliba mentünk.Láttuk,hogy nyílik egy ajtó,ami a stúdió szobába visz. -Gyerekek,itt eggyel kevesebb hálószoba van mint ahányan vagyunk.Tudod Harry hogy ez mit jelent?-kérdezte olyan ravasz nézéssel. -Ó még szép hogy tudom.Azt jelenti,hogy Annie velem fog aludni.-mondta miközben rám nézett,átkarolt és megcsókolt. -Velem meg Amy -ment oda Zayn Amy-hez. -ÓÓÓÓÓÓÓ!!..-mondták a srácok nevetve. -Csak féltékenyek vagytok mert mi csinos lányokkal alszunk ti meg nem.-vágta rá az én szerelmem. -Ja ja,persze,csakis-vágott Liam. -Hé!Nem megyünk le a partra fürdeni??-kérdeztem.Olyan jó hogy itt van a villa tengerparton. -De,oké,menjünk-mondták a többiek.. -Akkor 15 perc-mondta Amy. És 15 perc múlva már a parton voltunk. -Szörfdeszka!!!-ordította Harry. -Tudsz szörfözni?-kérdeztem kíváncsian. -Igen.Megtanítsalak?-válaszolta -Jóóó!!-kiabáltam és ugrándoztam örömömben.Mindig meg akartam tanulni szörfözni. * -Nagyon jól nézel ki bikiniben!-mondta Zayn Amy-nek.Nagyon kacér volt. -Köszi,de fecsegés helyett inkább kend le a hátam-mondta Amy nevetve,és odanyújtotta neki a naptejet.* -Jujj de izgi!!Megtanulok szörfözni!-ugrándoztam. -Nem nehéz,csak egyensúlyozni kell-mondta Harry miközben lerakta a földre a deszkát. -Állj rá és kezdhetjük is az oktatást-folytatta. *-Nem megyünk el jeckizni?-kérdezte Zayn Amy-től. -De!-mondta Amy boldogan.Beszálltak egy jeckibe.Zayn megmutatta Amy-nek,hogy mi micsoda meg,hogy hogyan kell vezetni. -Megpróbálhatom??-kérdezte izgatottan Amy. -Menni fog?-kérdezett vissza Zayn. -Igen-mondta Amy. -Akkor próbáld-mondta ZayN,és kiugrott a vízi járműből.* -Tehát ennyi az egész -magyarázott Harry. -Ez nem is olyan nehéz-állapítottam meg.De ebben a pillanatban megcsúszott a lábam. -Foglak!-kiabálta Harry kissé megijedve,és megfogta a derekamat.De ezt a romantikus pillanatot megzavarta egy óriási sikítás.Odanéztünk mindannyian.Én csak azt láttam,hogy Amy beleesik a vízbe.Nagyon megijedtem. -Amy!!!-ordítottam aggódva,és már-már elindultam,de Harry visszahúzott. -Ne!Veszélyes!-mondta és nagyon közel húzott magához. -Amy!-kiabálta Zayn,és a segítségére sietett.Mindannyian nagyon meg voltunk ijedve.Nem láttuk hogy mi történt.Zayn kihozta a partra.Amy ájultan feküdt.Én odarohanta,és sírtam mint egy kisgyerek.Mégis csak a legjobb barátnőmről volt szó. -Mi történt?-kérdezte Liam. -Nem figyelt,és nekiment egy sziklának.De úgy tűnik nincs komoly baja,csak elájult.-mondta Zayn.Láttam rajta hogy tiszta ideg.Ahogyan én is.Nem sokkal később Amy kinyitotta a szemét,és a fejét fogta. -Amy!-ugrottam a nyakába zokogva. -Ann!-nyögte.És ezzel átadtam a helyet Zayn-nek. -Amy jól vagy?Nem fáj a fejed?Lábad?Kezed?Nem tört el semmid?-tette fel szünet nélkül a kérdéseit Zayn. -Hát...fáj kicsit a fejem,de nem vészes-nyögött Amy.Segítettünk neki felállni,és mivel már esteledett,bementünk. -Mi legyen a vacsi??-kérdezte Niall izgatottan.A kis mohó! -Hát haver én most nem vagyok éhes-mondta Liam. -Mi sem-mondtuk mi is egyszerre.Leültünk a kanapéra. -Jobban vagy már?-kérdezte Zayn Amy-re nézve. -Igen,már nem fáj a fejem sem annyira.Foggalmam sincs,hogy lehettem ilyen figyelmetlen.-válaszolt Amy. -nagyon megijedtem-mondta Zayn,és adott Amy-nek egy puszit az arcára.1 perces néma csend. -Kimegyek levegőzni-törtem meg a csendet.Kimentem a teraszra.Odaálltam a korláthoz,és gyönyörködtem a naplementéban.Ekkor valaki megfogta a derekam. -ÁÁ!-kiáltottam. -Nyugi csak én vagyok-felelt Harry. -Most már tudom-mondtam.Mindketten csöndben voltunk.Meghitt,romantikus pillanat volt. -Milyen gyönyörű a naplemente-szólaltam meg. -Valóban.De nálad nem gyönyörűbb-dicsért és elmosolyodott.Én is. -Ó,édes vagy!-mondtam majd megcsókoltam.Átkarolt.Úgyí éreztem,soha nem lesz vége a nyárnak és,hogy mindörökké együtt maradunk. -Fáradt vagyok.Nem megyünk inkább aludni?-kérdeztem kicsit nyűgösen. -Én is.Menjünk-elmentünk lezuhanyozni(persze külön-külön),és fél óra múlva már az ágyban voltunk.Én rádőltem a karjára,ő átkarolt,én meg rátettem a kezem a mellkasára. -Szeretlek Annie!-mondta mosolyogva. -Én is.-válaszoltam szintén mosolyogva.Erre ő megcsókolt.Benyúlt a ruhám alá,és megfogta a derekam,és nagyon erősen magához szorított...........

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok az én nevem Kocsis Anna! :))
    A Vanessza már ismer..
    Amikor csak ehetem olvasom a blogotokat!
    EGYSZERŰEN IMÁÁÁÁDOM!!!!!!!!!! :D
    Nagyon jóóooooo!! ;))

    VálaszTörlés
  2. Szia!!(Erika vagyok ) Tényleg?? Dejooooo!!!!! Köszönjük,örülök hogy tetszik <3 :-D

    VálaszTörlés
  3. Igen..=) És már az összeset elolvastam és kíváncsian várom a kövit! :D
    I <3 Crazy DreamWorld *-*

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok már úgy várom. :D
    Mikor lesz új rész már olyan izgatott vok mi lesz velük.. *-*

    VálaszTörlés