2013. február 10., vasárnap

16.rész

Sziasztok!Ne haragudjatok a késésért de cserébe hosszú rész lett!;)A kövit 2 komi után hozzuk!!:) *Amy szemszöge*
Megyünk L.A.-be!!
-Harry szavai visszhangoztak a fejemben!Úristen!Ez annyira jó!Alig tudom elhinni!Mindig is el akartam menni oda!Sikítva borultam Zayn nyakába! -Te tudtál róla?-kérdeztem Zayntől. -Igen!-mondta mosolyogva majd megcsókolt. Minden csókja után azt érzem, hogy újra és újra beleszeretek! -Holnap korán reggel indulunk, úgyhogy korábban feküdjünk le!-mondta Harry. -De mi lesz a vacsorával?-kérdezte kétségbeesetten Niall. -Rendeljünk pizzát!-ajánlottam fel. -Oké!-egyezett bele mindenki!! -Akkor majd én megrendelem!-mondta Ann. -Az enyémre kérj jó sok répát!-mondta Louis. Ezen nem bírtunk nem nevetni!Zayn-nel leültünk a kanapéra, a többiek pedig szétszéledtek. -Várod már az utazást?-kérdezte Zayn. -Júj nagyoon!Annyi minden van ott és úú, nagyon!-néztem csillogó szemekkel Zayn-re. -Egy szimpla igen is jó lett volna!-mondta és elröhögte magát. -Jólvan na!-mondtam nevetve mire Zayn nyomott egy puszit az arcomra. Beszélgettünk egy darabig aztán csöngettek.Niall mint egy őrült, úgy rohant ajtót nyitni.Szinte kitépte a bejárati ajtót.Hát igen nála az az elv, hogy a kajáért bármit.Átvette a rendelést majd behozta a nappaliba.Megvacsoráztunk aztán mindenki egyetértett abban, hogy most már menjünk lefeküdni mivel holnap hajnalban kelünk.Harry és Annie együtt mentek fel az emeletre.Szóval ők együtt alszanak.Kis cukik.Felálltam és indultam volna fel de Zayn a csuklómnál fogva visszarántott magához.A teste hozzámsimult, átkarolta a derekam én pedig a kezemet a melkasának támasztottam. -Alszol ma velem?-kérdezte kölyökkutya szemekkel.Ez nem ér!Ezeknek lehetetlen ellenállni. -Egy feltétellel!-mondtam mosolyogva. -Mi lenne az? -Az én szobámban alszunk!-mondtam. Puszit nyomtam a szájára majd elkezdtem futni az emeltre.Persze vette a lapot és rögtön utánam szaladt.Nagyon gyorsan futott, de megbotlott a lépcsőn így egy kis előnyh9z jutottam és szaladtam az ajtóhoz.Már épp nyitottan volna ki a szobát amikor Zayn utolért, hátulról felkapott és megpörgetett a levegőben.Miután letett a földre magafelé fordított és hosszasan megcsókolt.Szavakkal nem lehet kifejezni, hogy mennyire szeretem.Bementünk a szobába lezuhanyoztunk (persze külön) és befeküdtünk az ágyba.Zayn átkarolta a derekam és úgy aludtunk el. *Másnap reggel* Reggel a telefonom ébresztett, mivel este beállítottam.Hajnali 4 óra volt.A gépünk 6-kor indul L.A.-be.Zayn ég édesen szuszogott mellettem. de nem volt szívem felkelteni ezért csak bámultam.Már vagy 10 perce néztem mikor megszólalt. -Jól szórakozol?-kérdezte álmosan. -Nagyon!-mondtam mosolyogva és megcsókoltam. -Minden reggel így akarok kelni!-mondta miközben magához ölelt. Jó mélyen beszívtam az illatát.Ez olyan Zayn illat volt.Egyszer csak Louis rontott be a szobánkba. -Felkelni!Egy óra múlva indulunk!Hol vannak a csomagok? -Az ágy mellett!-mondta Zayn. Louis megfogta a csomagokat és kiment. -Na kelljünk!-mondta Zayn. -Stoppolom a fürdőt!-kiabáltam és kirohantam a folyosóra. Mindenki elkezdett szaladni a fürdő felé de én gyorsabb voltam.Ann-t is beengettem mivel egyszerre értünk oda. -Lányok!-fújtatott Harry. -Sietünk!-mondta vigyorogva Ann. És tényleg.15 perc alatt felöltöztünk és feltettünk egy alap sminket.Amíg a fiúk készülődtek lementünk a nappaliba és ott vártunk.Később a reptéren megrohamoztak minket a rajongók.Nagyon furcsa volt ugyanis mi Ann-nel arrébb álltunk, hogy a fiúkat ne zavarjuk de egy pár lány hozzánk is odajött. -Kérhetnénk fényképet?-kérdezte egy aranyos lány. -Persze, de miért?-kérdezte Ann. -Hát ti vagytok a fiúk barátnői és hát feltették twitterre a videótokat amiben énekeltek!Nagyon tehetségesek és szépek vagytok!-mondta az a cuki csajszi. Megcsináltuk a képet és még egy páran autogrammot is kértek. -Üdv a hírességek világában!-mondta vigyorogva Niall. Felszálltunk a magángépekre(!!) ami eszméletlenül jól nézett ki.Nagyon izgultunk Ann-nel.A gép belülről olyan volt mint egy mini ház.Voltak szobák.Nappali, fürdő, konyha.Niall rögtön a konyhába ment.A többiekkel pedig leültünk a nappaliba.A srácok beraktak egy filmet és azt nézték mi meg Zaynn-nel beszélgettünk.Végignéztem a társaságon akik már egyben a családunk is.És azt érzem, hogy nem karok tőlük elmenni.Nagyon szeretem őket!És nagyon szeretem Zayn-t is akit pedig képtelen lenni itt hagyni.A nyár vége igaz még messze d akkor is nagyon fáj belegondolni hogy bő 2 hónap és ez az egész nem lesz.Ettől féltem nagyon.Hogy annyira megszeretem őket, hogy képtelen leszek hazamenni.Szerintem Ann is valami ilyesmin gondolkodhatott.Egymásra néztünk és neki csillogott a szeme a visszatartott sírástól.Éreztem ahogy lefolyik az arcomon az egyik könnycsepp.Tapasztalatból tudom, hogy az első után jön a többi 1000. -Mi a baj?-ölelt át Zayn. -Semmi!-szipogtam. -Na mond el!-unszolt Zayn. -Nem akarom, hogy vége legyen a nyárnak.Nem akarom ezt a négy idióta bátyót elveszteni.És a szerelmemet sem akarom elveszíteni!-néztem Zayn-re könnyes szemmel. -Shh!-húzott oda magához Zayn-Nem fogod!Amíg itt leszek addig nem!Majd kitalálunk valamit ne aggódj!-mondta -Nagyon szeretlek!-mondtam neki. -Én is!Mindennél jobban!-mondta majd egy finom csókot lehelt a számra. Nagyon álmos volt.Ráhajtottam Zayn vállára a fejem ő pedig átkarolt.Így aludtunk el a gépen.

3 megjegyzés: