2013. január 26., szombat

13.rész

*Annie szemszöge* ......Anniehez,és csókold meg-mondta Niall. -Oké-mondta Harry elég bátran. Én nagyon beparáztam.Tiszta ideg lettem.Tényleg megcsinálja?És akkor ő odalépett hozzám,magához húzott,és elcsattant egy szenvedélyes csók.Úgy éreztem,mintha csak mi ketten lettünk volna az egész világon.A szobában mindenki minket bámult.Láttam,hogy Niall alig bírja nevetés nélkül.Tiszta vörös a feje.Pedig szerintem ez egy érzelgős pillanat volt,és a csók igazi,nem "azért csináltam mert ez volt a feladatom" csók.Én is tiszta vörös lettem.Harry leült mellém,és megfogta a kezem.Én csak a padlót bámultam,De éreztem hogy mindenki engem néz. -Nyugi-szólt hozzám Amy kedvesen. Most Harry pörget.Amyt "sorsolta ki" az üveg. -A feladatod.....menj oda Liamhez és öleld meg-mondta Harry a barinőmnek. -Ok-Mondta Amy bátran.Erre felállt,kitárta a karját és ezt mondta vicces hangon: -Gyere a keblemre haver!!!! -Oké bébi!!-mondta Liam viccesen. Láttam Zayn szemében a féltékenységet. -Oké most én pörgetek-mondta Amy miközben visszaült a helyére.Az üveg Harry választotta megint. -Kérdezz meg valakit arról a dologról,amit magadtól soha nem mernél megkérdezni-mondta Amy Harry feladatát,és azt vettem észre rajta,hogy érdekli mit fog kérdezni Harry és kitől.Harry gondolkozott egy percig,majd bólintott egyet,felállt és felém fordult. -Ahogy megpillantottalak,éreztem,hogy beléd szerettem.Földbe gyökerezett a lábam.Nem tudtam megszólalni.Olyan gyönyörű voltál.És vagy.Meg olyan kedves.Én ilyen lánnyal még nem találkoztam,mint amilyen te vagy.Te más vagy mint a többi lány.Éppen ezért szeretném tőled megkérdezni,Annie lennél a barátnőm???-ezt így elmondta nagyon komolyan.Mindenki csak tátott szájjal figyelt.És nem erre a kérdésre számítottak.Én sem.Kb 1 perces gondolkozás után kimondta a válszt: -Igen!!!!!!!-kiáltottam fel boldogan.És nyomtam egy puszit az arcára.Az első pasim egy popsztár!!!!!Ezt nem hiszem el!!.....és én nagyon szeretem.Azt kívántam,bárcsak soha nem érne véget ez a nyár.Befejeztük az üvegezést.Nagyon fáradt volt mindenki,tehát egyetértettünk abban,hogy ideje aludni.Megbeszéltük Amyvel,hogy mivel ez az első esténk a srácoknál,együtt alszunk.Felmentünk az én szobámba,és leültünk a z ágyra.Kb 2 percig néma csend uralkodott. -Nem gondoltam volna,hogy ezt megteszi Harry-mondta Amy komolyan. -Nkem mondod??Megcsókolt,és éreztem hogy komolyan gondolja.És azt,hogy megkért,legyek a barátnője??Soha nem gondoltam volna.De örülök neki.Szeretem őt!-mondtam én is nagyon komolyan.Amyvel kiveséztük a szerelmi életünket.Elmondta.hogy mit érez Zayn iránt,Szerintem olyan cukik együtt.Aztán észbe kaptunk,hogy már hajnali 1 óra van,és ideje lenne most már tényleg aludni.Tehát lefeküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése