2013. január 2., szerda

1. rész

*Amy* szemszöge

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!Fel kell hívnom Annie-t , fel kell hívnom Annie-t!!Megjött az eredmény!!!!
Kicsöng ..píííp...pííííp..píííp..Annie csak a harmadik csöngetés után veszi fel..
-Hállo??!!-szólt bele álmos hangon..
-Sziaaa Annie!!ÚÚriisten talááld ki kitől kaptunk levelet!!
-Nah kitől?-kérdezte még mindig álmosan.
-Mi van te még reggel 7-kor is alszol?-csodálkoztam.
-Nem..szerinted??!!-mondta nevetve.
-Jolvanna..:D-mondtam szintén nevetve.
-Szóval, kitől kaptunk levelet?-kérdezte.
Ja a levél!El is felejtettem!
-A pályázat szervezőitől!!!-mondtam ordítva.Ja a szomszédok.Huppsz.
-Úristen és ezt csak most mondod!!???!!!!-mondta szintén ordítva.
-10 perc!-mondta és letetette a telefont.
És tényleg.10 perc múlva ott állt az ajtónkban kócosan, fogkrémes szájjal egy almát zabálva.
Ja és a pizsiének a felsője volt rajta.Nagyon nevettem hiszen Annie mindig is egy rendes nagyon jól öltőző lány volt.De most, hogy így láttam nem tudtam abba hagyni a nevetést!!Gyorsan felszaladtam a fényképezőgépemért!Amikor lementem vissza a lépcsőn Annie még mindig az ajtóban állt és rémülten figyelte a kezemben lévő kamerát!!
-Ne merészeld!-mondta szigorú hangon.
-Mond, hogy csíííz!-és már el is lőttem egy fényképet.
Nagyon jó kép lett!Rögtön megmutattam Annienek aki annyira röhögött, hogy konkrétan rámköpte az almáját!!
Miután kinevettük magunkat és elküldtem Anniet a fürdőbe, hogy mosakodjon meg.
Addigra én is levettem az almás-nyálas pizsimet (mert én is pizsibe voltam) és átvettem egy virágmintás nyári
ruhára amihez kerestem egy szürke magassarkút!
 


 Mire Annie feljött neki is kerestem egy ruhát amit gyorsan fel is vett!Neki egy kék egyberuhát kerestem, hozzáillő barna cipővel!!




-Na lássuk azt a levelet!-mondta.
Félve néztem az asztalomon lévő felbontatlan borítékra.
-Oké!-mondtam nagyon izgulva!
Felbontottuk és ez állt benne:
Tisztelt Amy és Annie!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy a pályázaton első helyen végeztek.Amennyiben bővebb információkat szeretnének, látogassanak el a NormStreet irodaházhoz.

A többit már el sem olvastuk annyira megörültünk ennek!Síkitozva borultunk egymás nyakába és csak azt ordíbáltuk, hogy "IRÁNY HÁLIVÚÚD IRÁNY HÁLIVÚÚD"!!


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése