2013. január 2., szerda

2.rész


*Amy szemszöge* 1/2
-Szólok anyának!!-mondtam boldogan!
-Oké, addig én szólok anyának, hogy itt vagyok nálatok!
-Nem szóltál neki, hogy hova jössz??-néztem rá kiváncsian.
-Elfelejtettem!-mondta nevetve.
-Hülye vagy.Ez tény!-mondtam szintén nevetve.
-Héééj!-nézett rám tettetett sértődötséggel.
Mutattam neki egy szivet aztán lerohantam a lépcsőn.Annyira izgatott voltam, hogy az utolsó két lépcsőfokról el is feletkeztem így egy óriásit borultam.Egyenesen a bátyám leghelyesebb haverja elé.
-Héj jól vagy??-kérdezte aggódva.
-Persze-mondtam elpirulva.Hogy lehetek ilyen szerencsétlen.
-Minek örülsz ennyire?-kérdezte mosolyogva.
-Megnyertük a zenés páyázatot!!!!-mondtam boldogan és megfeledkezve arról, hogy ki ő a nyakába borultam.
-Gratulálok!-mondta zavartan de azért viszonozta az ölelésemet.
-Jake hol van?-kérdzetem miután megöleltem.
-Mögötted!
Megfordultam és ott állt mögöttem a bátyám és kérdőn nézett ránk.Remélem nem látta az ölelés részt!
-Ó, szia!-mondtam zavartan

2 megjegyzés: