2013. január 4., péntek

4.rész

*Annie szemszöge* -jaj Amy annyira izgulok.......-mondtam. -Én is....-mondta Amy izgatottan. Felmentünk lifttel és bekopogtunk oda ahova mondták.Egy nagyon szimpatikus hölgy fogadott minket.A neve Mrs.Shakefield...de mi csak "Mrs.Seggfild"-nek szólítottuk..ez volt a gúnyneve...KAC KAC!!! Leültünk a székbe (megjegyzem nagyon kényelmes volt)és elkezdte mondani: -Hát lányok el kell hogy mondjam,magasan nyertetek.A többi pályázat nagyon...hát..hogy is mondjam..érdekes volt..-mondta. -Köszönjük!-mondtam komolyan de egyben büszkén. -De most térjünk a tárgyra!..Holnap indul reggel 9-kor a repülőgépetek a Victoria Reptérről...első osztályon fogtok utazni,én már mindent leszerveztem.Itt vannak a jegyek-és ezzel átnyújtotta őket.Annyira izgultam.-Ha leszálltok a repülőről,láttok majd 2 férfit,akiknél lesz egy tábla a neveitekkel...ők fognak titeket elvinni a Hollywood Hotelbe ami egy 5 csillagos hotel.. -AZTAAAAAAAA!!!!-mondtuk egyszerre.Mi mindent tátott szájjal hallgattunk. -És ez még nem minden mert másnap reggel bemutatunk titeket a One Directionnak!!!!...tehát csípjétek ki magatokat... -ÚÚRISTENNNNNN!!!!!!-ordítottuk szintén egyszerre -A One Direction a kedvenc bandánk!!!!!-mondta Amy óriási örömmel. komolyan egyszerűen nem hittem a fülemnek....egy pillanatra azt hittem hogy ez csak álom...de nagy nehezen felfogtam.. -Ami ezután fog történni az meglepetés...-és ránézett az órájára-JAJJJ! már ennyi ez idő!!?? Rohannom kel lányok megbeszélésem lesz.Bocsánat,majd még találkozunk...Sziasztok!!! -Viszont látásra!-kiabáltuk -ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!-ordítottuk ahogy becsukta maga után az ajtót.. -Ezt nem hiszem el...pont velük??IMÁDOM ŐKET!!-Mondta Amy. -Tudom!! én is..de most már menjünk..mert én még nem csomagoltam össze.-mondtam. És ezzel lementünk és elhagytuk az épületet azzal a tudattal hogy IRÁNY Hollywood!!és TALÁLKOZNI FOGUNK A ONE DIRECTIONNAL!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése