2013. január 25., péntek

11.rész

*Amy szemszöge* Kimentünk a hotel elé.Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a házhoz.Az út nagyon hosszú volt, de nagyon jó hangulatban telt.A rádióban egy csomó One Direction szám szólt köztük a Kiss you amit a srácokkal teli torokból énekeltünk.Vagyis énekeltük volna, ha Liam ránk nem szól, hogy fogjuk be mert szeretne a vezetésre koncentrálni.Nagyon nagyon hosszú idő után leparkoltunk egy óriási ház előtt.Nagyon jól nézett ki.Először az udvart jártuk körbe ahol felfedeztük, hogy van egy óriási medence vagy 9 párnázott napozóágy és egy répakert.Hát igen, a répakert Louis-é volt.Miután körbejártuk az udvart bementünk a házba.Kb. 2 percig csak álltunk az előszobába és és tátott szájjal néztünk körbe.Valami elképesztően jól nézett ki.A csodálkozásunkat Zayn zavarta meg. -Gyerünk már, még lesz időtök körbe nézni!-mondta és betolt a nappaliba.A többiek is jöttek utánunk. -Hol fogunk aludni?-kérdezte Ann. -Ágyban!-vágtuk rá egyszerre Zayn.Összenéztünk de én gyorsan elkaptam a fejem.Ha 5 másodpercnél tovább nézem sajnos mindig sikerül elvesznem abba a gyönyörű barna szempárba. -Na de most komolyan?-kérdezte Ann. -Az emeleten.Forduljatok balra menjetek egy kicsit előre.Ott lesz két ajtó.Közel vannak egymáshoz.Remélem nem gond, hogy nem lesztek együtt?!-mondta Niall. -Nem dehogyis.-mondtuk egyszerre. -Egyébként a szobátokból nyílik egy óriási közös terasz.-mondta Harry. -De jó!-mondtam mosolyogva.Szerintem mi felmegyünk és lepakolunk!-mondtam.Megragadtam Ann kezét és felhúztam az emeletre. Az emeleten körülnéztünk és visongtunk egy sort.(Egyébként a szobánk nagyon jól néz ki.Ann-é zöld és lila, az enyém lila és ciklámen.Imádjuk ezeket a színeket.) A terasz tényleg nagy volt és közös.Pont átláttunk a szomszéd szintén nagyon nagy házra.Kíváncsi vagyok kik laknak ott..... Miután kipakoltunk és átöltöztünk lementünk a nappaliba.A fiúk a kanapén fetrengtek és a Tv-t bámulták de látszólag nem nagyon kötötte le őket. -Unatkozok!!-mondta Niall. -Üvegezzünk!!!!-kiáltott fel Louis. -Oké!-mondta mindenki. Zayn és Harry eltűntek a konyhába és egy csomó piával tértek vissza. -Így bulibb!-mondták röhögve. Mivel már mindketten nagykorúak vagyunk ezért nyugodtan ihattunk amennyit akartunk.(Persze csak mértékkel.) Mindenki ivott jó pár pohárral de azért nem voltunk holt részegek.Na meg józanoknak se mondhatnánk.Meglepő volt de Annie is ivott rendesen.Úgy tűnhet másoknak, hogy én vagyok a vad bevállalós csajszi (ami igaz is :P) és Annie pedig a visszahúzódó csendes lány.Hááát ez egyáltalán nem így van..higgyétek el, minden állatságban benne van.Talán egy picit mindig irigyeltem őt.Olyan gyönyörű és olyan okos.Imáádom őőt <3 Mindenki elhelyezkedett a szőnyegen és Louis pörgetett.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése