2013. január 12., szombat

8.rész

*Amy szemszöge* Reggel kicsit korábban ébredtem.Talán az időeltolódás miatt nem tudom.Gondoltam kimegyek a teraszra megnézem a várost.Olyan szép volt minden.A a reggeli hideg egy kicsit csípte az arcom de elviselhető volt.Miután bementem, megnéztem Ann-t de ő még aludt.Tipikus..Gondoltam, hogy addig csinálok valami reggelit de rájöttem, hogy egy 5 csillagos szállodában vagyunk..SZOBAPINCCÉÉÉÉÉR!!Rögtön odaszaladtam a telefonhoz és már hívtam is őket. -Jó reggelt, szobapincér! -Jó reggelt reggelit szeretnék felhozatni a szobába! -Rendben!Mit hozhatok? -Ő...-gondolkodtam aztán eszembe jutott Ann egyik kedvence. -Happy Meal Menüt és..egy Sajtburger Menüt.-mondtam határozottan. -ŐŐŐ...rendben.-mondta a férfi és éreztem a hangján hogy alig bírja nevetés nélkül. Alig 10 perc múlva hozták a kaját.Kipakoltam őket tálcára és bevittem Ann-hez aki még mindig aludt.Gondoltam, hogy szépen halkan kedvesen felkeltem. -JÓÓÓÓÓÓ REGGGGEEEEELT!!!!!!-ordítottam neki. -Hány óra?-kérdezte álmos hangon. -Reggel 9.-mondtam mosolyogva és bemásztam mellé az ágyba a tálcával. -ÚÚÚÚ..az mi??-nézett csillogó szemmel a tányérra. -A reggelid! -Köszi!! -Jó étvágyat!-mondtam neki és elkezdtünk enni. Miután befejeztük megágyaztunk elpakoltunk és átöltöztünk. -Mikor talizunk a fiukkal?-kérdezte Annie. -Azt hiszem délután egykor. -Figyu elmegyünk vásárolni?Tudom, hogy tegnap voltunk de én szeretnék egy cuki rucit venni amiben a fiúkkal leszünk. -Menjünk-mondtam mosolyogva. ... Fél óra múlva a plázában válogattunk és mind a ketten vettünk egy cuki rucit!! Miután megvettük sétálgattunk még a plázában. Egyszer csak megláttunk egy nagy tömeget. Arra mentünk, hogy megnézzük ki az. -Úristen-mondtam mikor megláttam ki az. Kb. 5 méterre áll tőlem Ian Somerhalder!!!!!!!Vártunk egy kis ideig amíg feloszlik a tömeg utána odamentünk hozzá. -Szia!-mondtam kicsit halkan. -Szia!-mondta mosolyogva. -Szeretnél autogrammot?-kérdezte nagyon kedvesen. -Igen, köszi. Miután adott egy autogrammot megöleltem.És meglepő volt de visszaölelt. -Nagyon csinosak vagytok-mondta mire elpirultam. -Köszi,..te meg helyes..-mondtam aztán rájöttem hogy ez kár volt. -Köszi-mondta mosolyogva. -Amy...fél egy van..lassan mennünk kéne.-mondta Ann. -Basszus tényleg..totál elfelejtettem..Ne haragudj mennünk kell..izé.itt a számom ha akarsz talizni hívj fel..-és nyomtam két puszit az arcára. -Oké-mondta. Fél óra múlva már a szállodában voltunk szépen kisminkelve (nem vittük túlzásba) és szépen felöltöztünk.10 perc múlva csengettek.Mosolyogva nyitottunk ajtót és ott állt......A ONE DIRECTION!!!! -Sziasztok lányok!-mondták mosolyogva. -Sziasztok!-köszöntünk szerintem magabiztosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése