2013. január 20., vasárnap

9.rész

*Amy szemszöge* -Gyertek be!-kapott észbe Ann.Már vagy 2 perce csak bámultuk egymást.És hát el kell, hogy mondjam Zayn élőben sokkal helyesebb mint a képeken.Ránéztem Ann-re aki szerintem ugyanezen gondolkodott..Egyébként Harry elég feltűnően nézte őt... -Köszi-mondták és bejöttek.Behívtuk őket a nappaliba és bemutatkoztunk és meséltünk egy kicsit magunkról. -Tehát összegezzünk!-mondta Lou. Akkor a kedvenc színetek a lila. Salisbury-ben laktok. Szeretitek az állatok és Amy te sírsz ha valaki bántja őket.Ann te pedig vigasztalod vagy lehülyézed..:D Szeretitek a pizzát a hambit a popit meg úgy általában szerettek enni!Ennek szerintem Niall nagyon fog örülni!!:DLegeslegjobb barátnők vagytok már kiskorotok óta.Amy neked van egy bátyád.Annie neked egy hugod. és egy öcséd.Ja és szeretitek a One D-t. Szerintem jóban leszünk!;)-mondta nevetve Lou. -Szerintünk is.-mondtuk egyszerre. Észrevettem, hogy mióta bejöttünk Zayn gyakran néz felém..Akárcsak Harry Ann felé. -Szerintem szedjük össze a cuccaitokat és menjünk haza.-ajánlotta Zayn. -Oké!-mondták a többiek! -Akkor Zayn kisérd fel Amy-t a csomagokért Harry te meg Ann-t.Én addig Lou-val lemegyek és adunk pár autogrammot a rajongóknak.-vetette fel az ötletet Niall. -Oké!-mondtuk Felszaladtunk a szobába és én még gyorsan körülnéztem, hogy biztos nem hagyok semmit itt. -Mit szeretnél majd először látni Londonban?-kérdezte Zayn. -Háát..a London Eye-t!-mondtam némi töprengés után. -Majd egyszer elmegyünk és megnézzük! -Oké-mondta mosolyogva. -Szerintem mehetünk nem fogok itt hagyni semmit!-mondtam Zayn nyúlt volna a bőröndömért ahogy én is így összeért a kezünk.Ez egy olyan tinifilmbe illő jelenet volt.Nem mertem ránézni ezért zavartan lesütöttem a szemem.De a szemem sarkából láttam, hogy Zayn néz.Végül muszáj volt megtörnöm ezt a pillanatot. -Khm akkor mehetünk.-mondtam és egy mosolyt erőltettem magamra. Zayn szemszöge Amikor ott álltunk az ajtóba és megláttam Amy-t egyszerűen nem tudtam levenni róla a szememet.Annyira gyönyörű volt és annyira imádnivaló.Már a videón is láttam amit elküldött és akkor is megfogott az ő szépsége és a hangja.Mikor elkezdett mesélni magáról ámulattal hallgattam végig és hát lehet, hogy a kelleténél egy kicsit többször néztem rá.De azért remélem nem vett észre.Igaz még csak most szakítottunk Perrie-vel de ez a lány teljesen ámulatba ejt.Lehetséges, hogy már most beleszerettem??!!Ilyen gyorsan..lehetetlen..És amikor fent voltunk és összeért a kezünk éreztem rajta, hogy zavarban van.Talán nem vagyok számára közömbös.Annyira remélem.

3 megjegyzés:

  1. A London Eye mióta van Hollywoodban ?? :DD

    VálaszTörlés
  2. Nincs Hollywoodban de mivel a lányokat a fiuk elviszik hozzájuk (és ők Londonban laknak) így ott van :))

    VálaszTörlés