2013. január 2., szerda

3.rész

*Amy* szemszöge 2/2 -Sziasztok!-köszönt és kérdőn nézett ránk. -ÚÚÚristen kéépzeld..BEJUTOTTUNK!!-ugrottam Jake karjaiba. -Grat, Hugi!-mondta és viszonozta az ölelést. -Anyáék hol vannak? -Elmentek vásárolni!Ja és üzenik, hogy csak este jönne haza mert meglátogatják Barbara nénikénket! -Csoodás..pakolhatok be egyedül!-mondtam durcásan. Erre a fiúk jól kinevettek. -Na jó felmentem!-mondtam és kettesével vettem a lépcsőfokokat. Amikor felmentem Annie a lépcső tetején állt a karjait keresztbe fonta és kérdőn nézett rám. -Hát úgy néz ki egyedül kell bepakolnunk!-mondtam a szobába lépve. -Nem baj majd segítek!-mondta kedvesen Annie! -Basszus!-mondtam és lerohantam a lépcsőn. -Jake, eltudnál vinni minket a NormStreet-re? -Muszáj?-kérdezte flegmán. -Igen!-mondtam határozottan. -És mit kapok cserébe?-kérdezte mosolyogva. -A tényt, hogy egész nyáron nem leszek itthon!-mondtam szerintem frappánsan. -Megegyeztünk!-nevetett. -Akkor siess! E közben a haverja már a cipőjét vette, gyorsan lepacsizott Jake-kel és elköszönt! -Szia Amy!-köszönt el. -Szia!-mondtam zavartan. -Ja és legközelebb nézz a lábad elé!-mondta nevetve és már ki is ment az ajtóón. -Cikii..-mondta gúnyosan Jake. -Fogd be!-mondtam nevetve és felkiabáltam a szobába! -Annie, gyere induljunk!-ordítottam.Most már tényleg nem érdekelnek a szomszédok. -Oké! ... Fél órával később már a NormStreet-i irodaházban voltunk!Kértünk eligazítást egy kedves hölgytől aki azt mondta, hogy menjünk fel a 4. emeletre és jobbra az első ajtó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése