2013. január 4., péntek

5.rész

*Annie szemszöge* Ahogy hazaértem elújságoltam mindent a szüleimnek,a húgomnak Emily-nek,és az öcsémnek Chris-nek..nem győzöm mondani mennyire izgatott voltam.Elővettem a bőröndömet és egyszerűen minden ruhámat belegyömöszöltem.Este csörgött a telefonom,Amy volt az. -Szia!Ugye nem fogsz elaludni???Mint az előző osztálykiránduláson??-kérdezte gúnyosan -Szia!Ha Ha!!..nem,nem fogok!!-válaszoltam. -Én már annyira várom.....-mondta. -Ez csak természetes..én is.Apa bevisz minket mert arra van dolga..de bocsi most megyek hogy kialudjam magam nehogy elaludjak!!!!!-mondtam gúnyosan. -Jó jó csak vicc volt..ok..akkor holnap talizunk!!Szia!-mondta. -Szia! Másnap reggel(időben felkeltem)mindent levittem a kocsihoz hogy ha Amy jön akkor már csak az ő cuccait kelljen bepakolni. -Jó reggelt!-köszönt Amy -Szia!-mondtuk egyszerre apával. Én még elbúcsúztam anyától,a tesóimtól...és beszálltunk a kocsiba,apa pedig elhajtott. -Izgultok??-kérdezte apa. -ÁÁÁÁ nemm nemm...végülis csak Hollyvoodba megyünk és találkozunk a One Directionnal..de nem...pff,tök hétköznapi!!-kiabáltam apára kissé gúnyosan. -Okééé...hát akkor ezt egy igennek veszem..és te Amy??-kérdezte Amy-t is. -Én nagyon....Zayn a kedvencem közülük és találkozni fogok vele??!!ezt nem hiszem el.-mondta.Kiszálltunk a kocsiból apa pedig elment. -Én még elmegyek mosdóba...mert pipilnem kell...-mondtam. -Jó..menj csak. Mire visszaértem Amyt nem láttam sehol,de aztán megpillantottam.Ott volt és egy nagyon helyes fiúval beszélgetett. -Hát ilyen nincs...-gondoltam magamban-ezt mindig el kell játszania??-de azért egy dolgot beláttam-Amy olyan szép...minden helyes pasi szemügyre veszi..rám bezzeg egy fiú sem néz..kivéve Tom,az osztálytársam aki nem egy szép szál legény... Odamentem...és elrángattam onnan...: -HÉÉÉÉÉÉ???!!!!..Mit csinálsz??Nem látod hogy beszélgetek??-kérdezte. -De látom...csakhogy mindjárt indul a repcsink..fel kell szállnunk..-mondtam én. El voltunk ájulva amikor felszálltunk..Ilyen az első osztály??-gondoltam magamban. Soha nem utaztam még repülővel.Ez nagy kaland volt számomra,és ahogy elnézem Amy is ugyanezeket gondolta.Elfoglaltuk a helyünket.Én ültem az ablaknál. Egyszer csak felordítottunk: -Hollywood ÉS ONE DIRECTION,JÖVÜNK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése