2013. január 11., péntek

7.rész

*Annie szemszöge* A szoba elképeztő volt és hatalmas!! -ENNEK VAN SAJÁT FÜRDŐSZOBÁJAA!!!!Eddig még csak olyan szállodában voltam ahol közös fürdőszoba van!!-mondtam csodálkozva. -vanám!!meg még mennyi minden..a szállodának van saját uszodája meg edzőterme...és ki kell próbálnunk a dzsakuzzit is!!!-mondta Amy. ledobtunk mindent az ágyra és lementünk a dzsakuzziba.Nekem nagyon jól esett. -Annie,nem megyünk el nézelődni a városba...tudod??shoppingolni..hátha vannak helyes fiúk akikkel összejöhetek..?!-kérdezte Amy. -Dehogynem...úgy is sok pénzünk van!Deee...ugye tudod hogy csak egy fiúval jöhetsz össze nem hússzal..???-válaszoltam. -Persze hogy tudom....de tudod hogy nekem nem elég egy!!-mondta nevetve. 1 órával később már a hollywoodi utcákat és bevásárlóközpontokat jártuk.Rengetek ruhát vettünk.Sétálgattunk a plázában és egyszer csak megszólalok: -Amy..az a srác olyan ismerős..mármint a feje oldalról..és autogrammot osztogat???-mondtam Amiynek. -hát..foggalmam sincs hogy ki lehet de mindenesetre helyes....-válaszolta. Közelebb mentünk hogy jobban szemügyre vegyük...mikor megláttam....HOGY Ő TAYLOR LAUTNER!!!!!! -ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!-ordítottuk egyszerre Amyvel hogy kb az egész épület megrengett.Odarohantunk hozzá...én átöleltem és nyomtam egy puszit az arcára amit foggalmam sincs hogy hogy mertem..mert én nem ilyen vagyok,inkább olyan félénkebb...és csodák csodájára Amy nem ugrott Taylor karjaiba hanem ott állt.Én szerencsésen leégettem magam mindenki szeme láttára.Lefotózkodtunk Taylorral. -Ő az én nagy szerelmem...PUSSZ!! <3-mondtam mikor már elmentünk. -ÓÓÓÓhh..tudom..éppen ezért nem kellett volna leégetned magad...így nem figyelt fel rád,most azt gondolja rólad hogy te egy szélhámos lány vagy.Vegyél példát rólam,mert én szépen csak lefotózkodtam vele,nem égettem magam.-mondta komolyan. -Hát persze!!...te tényleg nagyon komoly lány vagy...jaja tényleg..de igazából nem is értem hogy jött ez a puszi meg minden....teljesen elvesztettem a fejem!..de mindegy.Most már elmondhatod magadról,hogy Annie Scott élete legnagyobb beégésének lehettél tanúja.-mondtam nevetve. Késő délután értünk vissza a vásárlásból.Az estét Tv-zéssel töltöttük....Óriási örömmel feküdtem le aludni a cuki kis macis pizsimben...hogy holnap találkozunk a One Directionnal!!és oot is maradunk náluk egész nyáron!!!!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése