2013. január 26., szombat

12.rész

*Amy szemszöge* Az üveg Zayn-re mutatott. -Felesz vagy mersz?-kérdezte izgatottan Louis. -Felelek!-mondta Zayn. -Oké,..akkor ki tetszik a lányok közül?-kérdezte Lou. A kérdés hallatán zavartan lesütöttem a szemem.Valamiért féltem a választól. -Amy..!-mondta zavartan. Egy pillanatra megállt bennem az ütő.Nem mertem felnézni mert tudtam, hogy mindenki engem néz.De sajnos nem bírtam ki és ránéztem Zayn-re..Aki szintén engem nézett.Halványan elmosolyodtam majd ránéztem Louis-ra jelezvén folytassuk. -Zayn te pörgetsz! Zayn pörgetett és az üveg Niall-re mutatott. -Felelek!-mondta Niall. -Neked ki jön be a lányok közül?-kérdezte Zayn. Miéért kérdezi ezt mindeni? -Hát egyikőjük sem.Vagyis mindketten nagyon szépek és jó fejek de nekem ők inkább a hugicáim.-mondta Niall. -Annyira aranyosan mondta, hogy muszáj volt megölelnem.Miután kiölelkeztük magunkat folytatódott a játék.Most Niall pörgetett.Az üveg Harry-re mutatott. -Felelsz vagy mersz?-kérdezte Niall- -Felelek és Annie.-mondta vigyorogva. -Mi??-kérdezett vissza mindenki. Láttam, hogy Ann értetlenül néz Harry-re.Én sem értetem. -Jól hallottátok-mondta mosolyogva.Eddig mindenki azt kérdezte a másiktól, hogy ki jön be neki a két lány közül.Hát én most megelőztem a válasszal.-közölte és elégedett vigyor ült ki az arcára. Ránéztem Niall-re és láttam, hogy mindjárt megfullad a visszatartott nevetéstől. -Ő..Harry..-szólalt meg egy idő után Niall.Én nem ezt akartam kérdezni.-és elröhögte magát.Egy ideig csönd volt aztán mindenkiből kitört a nevetés.Mindenkiből kivéve Annie-ből és Harry-ből.Mindketten nagyon zavarban voltak. -Na jó, elég lesz!-mondta Harry Harry pörgetett és rám került a sor. -Felelek!-mondtam rögtön. Lehet, hogy beszarinak fogtok tartani de én kicsit féltem volna attól a feladattól amit Harry rám bízott volna ha merek. -Ki jön be közülünk?-kérdezte Harry. Tudtam, hogy ezt fogja kérdezni. -Khm..Zayn!-mondtam majd zavartan lesütöttem a szemem. Éreztem, hogy megint mindenki engem néz. -Kimentem konyhába!-mondtam. Engedtem egy pohár vizet majd felültem a pultra.Lépeteket hallottam és megpillantottam Zayn-t az ajtóban. -Héj nem jössz?-kérdezte Zayn. -De persze!-mondtam mosolyogva. Elindultam az ajtóhoz, de Zayn visszarántott és magához húzott.Kb. 2 mm választotta el az arcomat az övétől. -Minden rendben?-kérdezte komolyan. -Persze!-mondtam magabiztosan. -Biztos? -Biztos!-mondtam majd elindultam a szobába. Eszembe jutott valami és visszafordultam.Mélyén Zayn szemébe néztem és igyekeztem nem beleveszni abba a gyönyörű barna szemében. -Köszönöm!-suttogtam és adtam egy puszit az arcára. Válaszol elmosolyodott és bólintott egyet.Visszamentünk a szobába és leültünk a többiekhez. -Folytathatjuk?-kérdezte Lou. -Persze!-mondtam és mosolyogva Zayn-re néztem. -Pörgethetek helyetted??Léégyszíí!!-könyörgött Louis. -Pörgess!-mondtam nevetve. Lou megpörgette az üveget.Ann következett. -Felelek! -Neked ki jön be közülünk?-kérdezte. -Harry!-mondta magabiztosan. Na jó!Még én se mondtam ilyen magabiztosan.Ránéztem Harry-re és láttam, hogy most nagyon örül.Újabb pörgetés volt.Niall kikönyörögte Ann-nél, hogy hagy pörgessen ő.Ann persze megengedte neki.Ki tudott volna ellenállni azoknak a kölyökkutya szemeknek. Az üveg most Harry-t szemelte ki magának. -Felelsz vagy mersz?-kérdezte Niall. -Merek!-mondta Harry magabiztosan. Ránéztem Annie-re és láttam, hogy kicsit lesápadt.Hát igen, ez általában akkor fordult elő ha nagyon izgul.Félve rám nézett én pedig biztatóan rámosolyogtam.Látszólag erre egy kicsit megkönnyebült. -Hát, akkor menj oda.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése